Re: Lufka

From: "Ajgor" <o...@m...com>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Lufka
Date: Wed, 31 May 2006 09:15:54 +0200
Sender: news <n...@n...dialog.net.pl>
<e0b3u1$for$1@news.dialog.net.pl> <e0c98r$p72$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e0dnct$ri5$1@news.dialog.net.pl> <e4ppdf$5ur$3@nemesis.news.tpi.pl>
<e4qe3a$t5d$1@news.dialog.net.pl>
<e5491g$22f$1@news.dialog.net.pl>
<e5ap33$8ir$1@news.dialog.net.pl>
<e5gpk8$m3m$1@news.dialog.net.pl>

Użytkownik "emes" <i...@m...com> napisał w wiadomości
news:pan.2006.05.31.01.42.11.87915@microsoft.com...

> ja za to gratuluję wniosków. otóż moi rodzice mają to do siebie, że
> nigdy niczego nie wymuszali na mnie siłą. zawsze cierpliwie i rzecowo
> argumentowali, a gdy trzeba było - pewnie z duszą na ramieniu - ufali
> mojemu rozsądkowi. takich rodziców życzyłbym każdemu dziecku.

Taa? To opowiedz nam tu teraz o efektach takiego podejscia. Bo chyba nie
powiesz, ze to, ze cpasz jest dobrym efektem.
Wlasnie nam tu wszystkim udowodniles, ze podejscie polegajace na
argumentowaniu, cierpliwosci itd w ogole sie nie sprawdza.
Sam jestes na to dowodem :) Takich rodzicow zyczysz wszystkim? Takich ktorzy
nie potrafia wyleczyc dziecka z narkotykow?
Ja nie zycze. Jak sam widzisz metody twoich rodzicow, ktore chcesz nam tu
wszystkim polecic nie sa funta klakow warte.

> pozwól misiu, że inni "którzy nie ćpają" wygłoszą swoje zdanie
> osobiście. nie poczuwaj się do bycia ich rzecznikiem, bo w tym licznym
> gronie wiele osób wykazuje się inteligencją i wiedzą daleko większą
> od twojej. chyba że chciałeś po raz kolejny udowodnić swoje wodzowskie
> zapędy i chęć narzucania własnego widzimisię innym?

Alez przeczytaj caly ten watek. Kilka osob juz tu napisalo, co o tobie
mysli.

> tak, oczywiście. i w pracy i w sklepie i w tramwaju otaczją mnie same
> ćpuny. nie-ćpunowi nawet ręki nie podam. ty też musisz być ćpunem,
> skoro odpisuję na twoje posty.

Znow probujesz glupio przekrecac.

> na razie to ty próbujesz mnie obrazić, nazywając "zwykłym ćpunem" i
> uznając za osobę gorszej kategorii, niegodną rozmowy.

Nie mozna obrazic cpuna. I dopuki bedziesz cpal, to BEDZIESZ osoba gorszej
kategorii.
I w momencie, kiedy sam sobie z tego zdasz sprawe - bedziesz gotow, zeby sie
z tego leczyc.

> no to wyjaśnij mi, czym oprócz statusu prawnego różnią się używki
> legalne od nielegalnych? te legalne są mniej uzależniające? a może
> zdrowsze i bardizej pożyteczne?

A czemu napisales "oprocz statusu"? Status tez jest wazny.
Po za tym te legalne - wodka nie uzaleznia tak szybko, a papierosy nie robia
z czlowieka takiego smiecia.
Nie slyszalem jeszcze, zeby ktos z domu kradl wszystko, zeby tylko miec kase
na fajki.

> a jakie są twoje kompetencje? bo na razie widzę rozdęte ego i chęć
> narzucania własnego zdania innym, czemu towarzyszy zerowa wręcz
> znajmość tematu, do której zresztą sam się przyznajesz (w końcu
> nawet nie widziałeś na oczy "narkotyku").

Ja tu nikomu nic nie narzucam. Po prostu powiedzialem, ze cie nie szanuje bo
cpasz.
A co do znajomosci tematu. Jak bys ty byl takim znawca, to nigdy nie wzial
byc prochow do reki