Re: Macie tu już tę stadną odporność?

Data: 2021-10-25 11:09:30
Temat: Re: Macie tu już tę stadną odporność?
Od: XL <i...@g...pl>

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Daj linka do tego naukowego stwierdzenia.
> Ale do naukowego, a nie do jakiegoś portalu dla szurów i foliarzy
> sponsorowanego przez twojego pracodawcę z Kremla.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Takie naukowe stwierdzenia są w światowej LITERATURZE NAUKOWEJ I MEDYCZNEJ,
a nie w ,,linkach" dla ciemnego tłumu. Nie będę byle tłukowi cytować badań
naukowych, które są znane WSZYSTKIM wirusologom i biotechnologom, bo nie
zrozumie. Byle tłuk np. jak tylko nauczy się sylabizować, to pierwsze, co
leci przeczytać, to Biblię. Bo uważa, że znajomość alfabetu czyni go godnym
tego i wystarczająco kompetentnym. Tak samo jest z badaniami naukowymi -
byle tłuk nawet nie ma możliwości ich zrozumienia, ale będzie ich ,,żądał".
A ja - owszem, nie jestem naukowcem, ale MA MI KTO je zinterpretować i
wytłumaczyć, bo mam i wirusologów, i biotechnologów, i teologów, i lekarzy
oraz innych badaczy w bezpośrednim zasięgu. W BEZPOŚREDNIM. A oni mają
następnych, też W BEZPOŚREDNIM zasięgu... Nie mówiąc już o tym, że moja
córka od ponad 10 lat jest mocno NIEszeregowym(sic!) pracownikiem naukowym
w kluczowej polskiej firmie farmaceutycznej i uwierz, naprawdę mają tam
cynk o tym wirusie żtp. z pierwszej naukowej ręki... jak i o wszystkim innym
ze swej dziedziny.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: