Masło - ile cię cenić trzeba?

281. Data: 2017-10-05 14:05:16

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 15:53, XL pisze:

> Ale potem idą na dyżur w szpitalu - z niego na kolejny dyżur, i na kolejny.

Ale po co, po co zaharowywać się dla samego kapitalistycznego blichtru?,
mam więcej niż inni a więc jestem kimś? To siedzenie w jednym gabinecie
też przecie ich nie sprowadza do konieczności grzebania w śmietnikach za
resztkami.

282. Data: 2017-10-05 14:05:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 22:41, Animka pisze:
> Jakie tam krzyżówki. To dla nich juz za głupie. Bawią sie na którejś
> sali ze swoimi kochankami pielęgniarkami. Raz ukróciłam jednemu
> lekarzowi to bara bara, bo za długo czekałam i poszłam po niego na
> oddział okulistyczny. Jaka ta pielęgniarka była wściekła na mnie!
> Przyleciała zaraz za tym okulistą i nawet rajstop nie zdążyła założyć.
> Trochę sobie zaszkodziłam, bo w zemście zapisał mi jakieś krople na
> zakażenie oczu, które musialam wywalić do śmieci. Nie miałam
> zakażonych oczu. A pies go ganiał!

No, ci co maja w gabinetach asystentki/asystentów z pewnością nie
zajmują się rozwiązywaniem krzyżówek.

> Niektórzy to się w międzyczasie wyśpią. Drugi w tym czasie przacuje.
> Wsiadają w swoje limuzyny i zasuwają do swojej prywatnej kliniki.

Zdaje się jednym z największych błędów tej ich "reformy SZ" było
wrzucenie prywatnej i publicznej SZ do jednego worka. To właśnie temu
zawdzięczamy że lekarze w "publicznych" gabinetach zmuszeni są do
rozwiązywania krzyżówek, bądź ekscesów seksualnych z pielęgniarkami
zamiast leczyć pacjentów.

283. Data: 2017-10-05 14:06:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 16:09, XL pisze:
> Podnosi, co może.
> https://www.ipiss.com.pl/?zaklady=minimum-socjalne
> http://ksiegowosc.infor.pl/wiadomosci/735415,Wzrost-
kwoty-wolnej-od-podatku-w-2016-r.html

O ile dobrze pamiętam, wcześniej minimalną płace ustalono na 1500zł, p.
Szydło podniosła minimalna stawkę godzinową na 12zł co daje w
przybliżeni 1500zł w skali miesiąca, tak wygląda obietnica PiSu. Z
emeryturami podobnie - cofnęli wiek emerytalny z takimi poprawkami że
Polakom po prostu nie opłaca się przechodzić na takich warunkach na
emeryturę. Przed wyborami będą chodzić ich agitatorzy, to na ten czas
pożyczę od sąsiada psa..

284. Data: 2017-10-05 14:08:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 22:31, Animka pisze:

> I tak nie płacą za niedzielę. Ustalają za ten dzień jakiś w tygodniu,
> a praecież niedziela jest najbardziej zarobkowa.

No niestety, jest sporo sieci sklepów które prowadzą takie praktyki -
nie płacą ekstra za dni świąteczne tylko każą "odświęcać" w normalne
dni. Takie coś oczywiście nie powinno mieć miejsca. I tu jest rola dla
rzędu - tak ułożyć kodeks pracy aby w normalnych zakładach pracy były
niemożliwe do wprowadzenia takie praktyki.

> Teraz mają dać górnikom 10.000 na węgiel i doszli do wniosku, że
> wdowom też się należy. Deputatu na węgiel potem już nie będzie.
> Czy ktoś się mnie zapytał, czy mnie by się nie przydało na bieżące
> potrzeby 10.000 zł.?
> Nie jestem wdową po górniku, ale też mam jakieś potrzeby. To wszystko
> jest niesprawiedliwe i przykre dla niektórych.

Górnik to w Polsce siła z którą liczy się każdy rząd. Kilof w jego ręce
ma jakieś oddziaływanie na władców, znacznie bardziej niż jakieś tam
głodówki pielęgniarek.. Najbardziej bulwersujące jest to że to my
sponsorujemy te premie, nagrody czy jak tam zawał tak zwał, dla górnictwa.

285. Data: 2017-10-05 14:09:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 16:00, XL pisze:

> Z jakiej racji ty mi chcesz narzucić swój?
> Ja nie chcę w niedzielę, jadąc do koscioła, kina, na wycieczkę, na
> spotkanie ze znajomymi itp., stać w korkach na trasach prowadzących do
> hipermarketów :->

No i nie chcesz, nie możesz to nie idziesz  do pracy w niedzielę. Ale
innym chcącym pracować nie zabraniaj. Czy jak złamiesz paznokieć to
zaraz całą rękę musisz odcinać?

> Dni ustawowo wolne od pracy są po to, aby były wolne od pracy. Jak sama
> nazwa wskazuje.
> Dlaczego nie pozwolisz umęczonym ludziom odpocząć i pobyć z rodziną?
> Już Ci tłumaczyłam, że liczba klientów jest m.w. stała.

Dni wolne to przywilej a nie przymus, i od tego zacznijmy.

> Czyli tak na wszelki wypadek, przez twoje widzimisiowe dwie bułki czy
> przypomnienie sobie o butelce wody, matka czy ojciec ma siedzieć przy kasie
> zamiast iść z dzieckiem na spacer. Uhm.
>
> Nie ma dyskusji. Nakazali i będą zamknięte.

Piszę już od kilkunastu wiadomości o tym samym a to ciągle nie dociera.
Ja jestem zainteresowanym klientem, są wśród personelu chętni aby mi
sprzedawać w niedzielę - co w tej konfiguracji robisz Ty?

Nakazywać to oni mogą coś swojemu psu. na dyktowanie ludziom swojego
stylu życia mojej zgody nie ma.

286. Data: 2017-10-05 14:09:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 16:03, XL pisze:

> C.d.
> Ja nie kwestionowałam pomysłów twojego władyki i jego kliki, kiedy mi wiek
> emerytalny podwyższyli.

Nawet chyba wiem czemu, zdaje się sprawy ZUSu Ciebie nie dotyczą, masz
prywatne ubezpieczenie emerytalne. Ale z drugiej strony podkreślasz że
sprawy Polski i Polaków nie są Ci obojętne,. Tak więc jestem trochę
zdziwiony Twoim brakiem reakcji na sq*enie "władców" tej krainy..

287. Data: 2017-10-05 14:10:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 18:56, Wiesiaczek pisze:

> Są inne metody pomocy takim ludziom.
> Trochę godności też im się należy.

Bardzo chętnie zobaczę te Twoje propozycje zmian. Bo ten zakaz jako żywo
nie tylko nie dodaje godności ludziom a wręcz jeszcze bardziej ich
sprowadza do roli posłusznego bydła.

288. Data: 2017-10-05 14:10:30

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 14:00, XL pisze:

> Kurczę, pracownicy Mennicy Państwowej to dopiero mają/mieli/powinni_mieć
> deputaty...
> 3-]

10 kilo blachy?
pozdr
Stefan

289. Data: 2017-10-05 14:11:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 22:46, Animka pisze:

> Nie dorobią. Dostaja wolny dzień w tygodniu, albo kopa na urlop.

Bratanica pracowała w takim sklepie - personel nieomal bił się o pracę w
niedziele. Pracujący mieli naliczaną podwójna stawkę i ekstra premię.

> Czasami też kupuję w niedzielę, bo w tygodniu czasami się nie wyrabiam
> z czasem.
> Panom i paniom "bonzom": to kierowca dostarczy parę skrzynek żarcia i
> alkoholu na koszt państwa i mają to wszystko gdzieś.

Najgorsze w tym wszystkim jest to że starają te swoje dyktatorskie
zapędy motywować "dobrem ludzi"..

290. Data: 2017-10-05 14:12:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 23:03, Animka pisze:
> [...]
> Schudlam ponad 10 kg. W szpitalu i po szpitalu. Wszystko ze mnie
> spadało, ale znalazłam swoje ulubione ładne spódniczki jak ze 20 lat
> temu się w nie mieszczę i jesten zadowolona. Mimo wszystko byłam
> słaba, wiatr mnie popychał (a były duże wiatrzyska), bałam się
> przewrócić. Zaczęłam się napychac kluskami, plackami, tłustymi
> boczkami i frytkami. Poszłam niedawno się zważyć i okazało się, że
> nadal ważę 47 kg, może 47,700 kg. Byłam zdziwiona, bo przecież już
> widzę na sobie dużą poprawę, ale raczej mięśnie mi się wyrzeżbiły z
> wysiłku przy robocie w domu po operacji.

Bo chyba tak naprawdę cały sekret odchudzania nie leży w tym aby sobie
czegoś odmawiać czy ograniczać. Raczej trochę mniejsze porcje a
częściej. U mnie to przyniosło efekty, i nadal przynosi, mimo tego że
już nie korzystam z siłowni.

> Dobra jest Fanta i sok pomarńczowy Fructis....ale i tak jak dla mnie
> najlepsza jest herbata (cały dzień), a rano kawa.

Oczywiście, jednak na każdy wyjazd nie będę ze sobą zabierał termosu z
herbatą. A wyboru w różnych kebabiarniach czy innych pizzeriach czegoś
co można by wypić ze smakiem jest żaden,. Jak już wspomniałem - albo
czysta woda (do wyboru - gazowana lub nie;-)), albo jakieś ulepy.

> Pewnie tak.

W rzeczy samej, lepiej nawet tego nie rozpatrywać, bo to i tak droga
donikąd.

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!