Re: Moje głupie odchudzanie.

From: "misiczka" <U...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Moje głupie odchudzanie.
Date: Sun, 25 Jan 2004 18:14:11 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@62.233.250.142

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bv0pn4$mc0t8$1@ID-193986.news.uni-berlin.de...
> Użytkownik misiczka napisał:

> No wlasnie - calkiem serio pytam - jak to jest z leczeniem w polskiej
> sluzbie zdrowia problemow "okolodietowych"?
[ciach resztę]

Wiem, że w Warszawie i Krakowie są ośrodki leczenia zaburzeń odżywiania.
Nie wiem czy są "państwowe", ale nie sądzę :(

Co do lekarza pierwszego kontaktu - też myślę, że zbagatelizowałby problem.
Lepiej od razu pójść do psychologa lub psychiatry (nie trzeba mieć
skierowania). Największy problem w tym, żeby trafić na kogoś, kto się na tym
zna i nie będzie uważać tego za "wymysły". Dlatego najlepiej pytać o kogoś,
kto ma kontakt z anorektykami i bulimikami, a innych sobie odpuścić. Ja w
każdym razie tak bym zrobiła.

Większość problemów z jedzeniem i z brakiem samoakceptacji ma swoje źródło w
doświadczeniach z dzieciństwa i tym co się działo w domu. Nie od dziś
wiadomo, że grubasy jedzeniem rekompensują sobie brak miłości.

pozdrawiam, misiczka

--
Nie chyl czoła przed żadnym bogiem,
dopóki nie jesteś przekonany, że ten bóg na to zasługuje.