Re: Motto na katastrofalne rozbrojenie Polaków.

Data: 2022-08-29 13:09:44
Temat: Re: Motto na katastrofalne rozbrojenie Polaków.
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 28.08.2022 o 01:53, XL pisze:

> Twoich kolejnych (być może ostatnich) dwóch godzin życia. A warto, bo może
> się zdarzyć tak, że akurat te dwie godziny zahaczą o szczęśliwy bieg spraw
> na tyle, że zachowasz życie na jeszcze wiele lat. Warto więc walczyć o
> każdą godzinę życia dłużej, nawet o minutę, czy sekundę - nawet na bezdrożu
> i bez możliwości dzwonienia. Pamiętaj.
>
> PS.
> Po co Tobie koniecznie te drogi i telefony?!
> DO ŻYCIA?!
> No nie żartuj... Życie samo w sobie jest najwyższym dobrem, reszta to dla
> mnue mnie tylko zbędne gadżety.

Ale jak już pisałem - nadzieja w przedłużeniu godzin życia nie w
kupowaniu sobie szabli i wymachiwaniu nią przed nosem sąsiadów.

No nie, stanowczo ode mnie za wiele wymagasz, państwo, MOJE państwo robi
mnie obywatelem drugiej kategorii a ja mam z tego być zadowolony?

Nie, nie jest dobrem skoro nawet nie wiemy po co istniejemy.