Re: NOWOTWOR - A wycinanie narosli...

Data: 2002-05-20 20:40:54
Temat: Re: NOWOTWOR - A wycinanie narosli...
Od: MyjkeL <m...@g...pl>

-=Miles Davis=- <m...@w...pl> news:acbbr2$c7p$1@news.gazeta.pl:

> Tylko nie rozumiem, nie rozumie skad w Was tyle pesymizmu. Czy swiat
> jest az tak pobabrany? O co chpdzi? Tyle razy mialem na Ciele wieksze
> rany, nigdy nic sie nie babralo, zawsze ladnie i szybko sie golilo

jakie rany? czlowieku.. wywrociles sie na rowerze..
starles naskorek i nazywasz to ranami?
a ile razy w zyciu miales rane glebsza niz 3-4 mm ?
zapewne ani razu.. bo by sie tak szybko nie zagoily..
wez i sprobuj (jesli masz) zadrapac sobie pieprzyk..
nie zatamujesz krwi przez dobre 10 minut..

teraz powiem (napisze) Ci co mi sie przydarzylo..
otoz kupilem sobie chomika.. to bylo zaraz po komunii..
wsadzilem go do ladnego akwarium.. kupilem mu kolko biegowe..
i taaaakie tam pierdolki.. zylismy sobie w zgodzie..
az ktoregos razu byl nie w humorze.. i upier*olil mnie w palec..
niby nic.. malutenka rana kluta, nie wieksza niz 1x2 mm..
i nie glebsza niz 3mm... krew siknela, stracilem przytomnosc..
w zasadzie nie wiem jak i dlaczego... wiem ze bolalo..
gdyby nie matka to bym sie wykrwawil wpisdu na smierc..

pomyslales chociaz co by sie stalo, gdybys przy takim cieciu
stracil przytomnosc? osobiscie proponuje podstawic miske..

chcesz eksperymetowac? baw sie dalej.. powodzenia..

> tu ANI JEDNEJ odpowiedzi w stylu - moze byc tak ze po miesiacu nie
> bedzie sladu i zadnych komplikacji. No o co chodzi, skad ten pesymizm?
> Badzcie obiektywni, nie wszystko jest czarne.

Ci ludzie sa obiektywni.. i radza jak najlepiej..
tylko z Toba jest cos nie tak.. bosh :/

--
Pozdor
Myjk