Re: Nasz pose

From: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Nasz pose
Date: Thu, 24 Nov 2005 20:00:25 +0100

Dnia 2005-11-24 19:17,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Tomek
napisał(a):

> No dobra, ale dlaczego wciąż mówisz o dostępie do urzędów, do pracy itd?

No i widzisz dochodzimy po woli do tego o co mi chodzi.

Dlatego ze uważam że specjalne prawa są potrzebne tylko tam gdzie w inny
sposób problemu nie da się załatwić. Tak jest w przypadku ON w
przypadku homoseksualistów tak nie jest każdy problem zdrowy
homoseksualista może załatwić tak samo skutecznie jak zdrowy heteryk.

I to jest podstawowa różnica natomiast w mediach próbuje się w pewien
sposób zrównać ON z homoseksualistami w prawie do przywilejów. Nawet
tutaj oburza sie ktoś że poseł ON nie akceptuje postulatów
Homoseksualistów a przecież jest ON i powinien. Co świadczy o takim
właśnie zrównaniu. Powtarzam takie zrównanie jest sukcesem środowisk
reprezentowanych przez Pana Biedronia Mnie się takie zrównanie nie
podoba bo jest bez zasadne
Kwestia wolności zgromadzeń to zupełnie inna sprawa. Mnie chodziło o
świadomościowe zrównanie problemów ON z problemami Homo które da się
zauważyć i odbieram je jako manipulacje i tyle. Tak w Mediach jak i w
tym wątku.
__
Piotr M:-)
Nauczono mnie,że droga wiodąca do postępu nie jest ani szybka ani prosta
Maria Skłodowska -CUrie[1867-1934]

24.11 Scalamanca
24.11 Piotr Zawadzki
24.11 Piotr M :)
24.11 Scalamanca
24.11 Tomek
24.11 Scalamanca
25.11 Piotr Zawadzki
25.11 Piotr Zawadzki
25.11 Piotr Zawadzki
25.11 Piotr Zawadzki
25.11 Tomek
25.11 Tomek
25.11 Piotr M :)
25.11 Scalamanca
25.11 Scalamanca
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla