Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)

From: Damian Kołkowski <d...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Date: Tue, 14 Sep 2010 07:59:35 -0700 (PDT)

On 14 Wrz, 12:53, Damian Kołkowski <d...@g...com> wrote:
> Mam wysokie dwie zmienne w badaniu krwi, mianowicie:
> 1. ob => 33 ; gdzie max => 10
> 2. crp => 23,90 ; gdzie max => 5
> Wyniki:http://kolkowski.pl/20100914227.jpghttp://kol
kowski.pl/20100914228.jpg

> [...]
> stosować ten CLINDAMYCIN-MIP 600mg.
>
> W sumie teraz mam takie wyniki krwi, widzę że odbiegam trochę od
> normy.
>
> Pytanie:
> 1. Przejdzie mi do poniedziałku? ;-)
> 2. Jest się czym przejmować? (w sumie wiem co to OB i CRP, google wie,
> no ale nie wiem czy się muszę
>     przejmować, czy po prostu się samo wyrówna)
> 3. Czy powinienem zrobić np. w piątek kolejne badanie kontrolne krwi?
>
> Generalnie to tyle, jak ktoś kto się zna zerknie na wyniki i się
> wypowie, to będzie super, porównam sobie z informacją od lekarza,

Sam sobie odpowiem ;-)

Byłem u 3-go lekarza, sprawdził wyniki krwi, okazało się że nie miałem
anginy, bo jakieś tam rzeczy byłyby podwyższone, a nie są u mnie.
Okazał się też, że dwaj wcześniejszy lekarza popełnili błąd w sztuce
medycznej chcąc mnie leczyć lekiem na poważne urazy chirurgiczne, gdy
miałem wirusowe zapalenie gardła.

Wniosek z tego taki, że lekarze popełnili błąd, ja trułem się silnym
antybiotykiem niepotrzebnie, całe powikłania nastąpiły na skutek
zatrucia antybiotykiem.

Reasumując:
- lekarze to tak jak mechanicy samochodowi, a czasem jak ci z ASO,
najdroższe znaczy najlepsze, nie prawda
- banda ludzi, których opinie należy traktować jako sugestię i tylko
tyle

Pozdrawiam, zdrowy ja :-)