Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)

From: "Iwona_s" <i...@T...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Date: Wed, 15 Sep 2010 11:32:44 +0200

Użytkownik "Damian Kołkowski" <d...@g...com> napisał w
wiadomości
Sam sobie odpowiem ;-)

Byłem u 3-go lekarza, sprawdził wyniki krwi, okazało się że nie miałem
anginy, bo jakieś tam rzeczy byłyby podwyższone, a nie są u mnie.
Okazał się też, że dwaj wcześniejszy lekarza popełnili błąd w sztuce
medycznej chcąc mnie leczyć lekiem na poważne urazy chirurgiczne, gdy
miałem wirusowe zapalenie gardła.

Wniosek z tego taki, że lekarze popełnili błąd, ja trułem się silnym
antybiotykiem niepotrzebnie, całe powikłania nastąpiły na skutek
zatrucia antybiotykiem.

Reasumując:
- lekarze to tak jak mechanicy samochodowi, a czasem jak ci z ASO,
najdroższe znaczy najlepsze, nie prawda
- banda ludzi, których opinie należy traktować jako sugestię i tylko
tyle

Pozdrawiam, zdrowy ja :-)

Czemu mnie nie dziwi to, co Cię spotkało?
Czy chociaż któryś z tych trzech... zalecił ochronę jelit poprzez branie
żywych kultur bakterii (jogurt na wiele się nie zda)??? Bo jak znam życie i
lekarzy, to nie...
Co oprócz antybiotyków zażywałeś w czasie tej kuracji? Co jadles i piles?
Czym popijasz leki?

Życzę zdrowia:)

Iwona