Re: Odkurzacz dla alergika

From: "tomek" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odkurzacz dla alergika
Date: Mon, 24 Sep 2007 08:52:24 +0200

nie ma zadnego logicznego uzasadnienia zeby na Rainbow wydac tyle kasy! cena
jest z kosmosu i wynika z tego, ze odkurzacz sprzedawany jest przez
domokrazcow ktorzy swoje musza zarobic i udowodnic, ze nie ma on nic
wspolnego z odkurzaczami dostepnymi w handlu budujac mit... a cudo to zadne
nie jest, uwierz mi :-) jak koniecznie chcesz cos z filtrem wodnym to jest
tego w kazdym sklepie conajmniej kilka modeli w tym ponoc wcale ie gorszy
polski Wodnik ale moim zdaniem w ogole odkurzacz wodny to rzecz wysoce nie
praktyczna bo ciezkie, glosne, no i trzeba sie bawic w mycie zbiornika za
kazdym razem

ja bym na twoim miejscu zainwestowal w jeden z modeli DYSON'a z dopiskiem
Allergy- bardzo dobry odkurzacz, wygodny i nie trzeba dokupywac zadnych
drogich filtrow- wystarczy tylko ten wbudowany raz na jakis czas przemyc
woda, przetestowane na zywym ogranizmie ;-)

tomasz