Re: Odkurzacz dla alergika

From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odkurzacz dla alergika
Date: Mon, 24 Sep 2007 09:22:16 +0200

Użytkownik "Artur Filipowicz" <a...@k...waw.pl> napisał w
wiadomości news:fd6kvd$rfl$1@mx1.internetia.pl...
> Witam,
> nie wiem czy to pytanie na właściwą grupę - ale nie wiem gdzie zapytać...
> Mam syna który ma alergię na roztocza kurzu domowego - ponieważ ostatnio
> przybiera ona coraz ostrzejsze objawy i zdarza się coraz częściej
> postanowiliśmy zakupić jakiś porządny odkurzacz żeby możliwie zmiejszyć
> ilość alergenu w powietrzu i nie tylko...
> Pytanie moje brzmi - może ktoś wie jaki odkurzacz WARTO kupić? Chodzi o to
> że troszkę liczymy się z groszem i nie za bardzo mamy chęć bez wyraźnego
> uzasadnienia wydać 7000 na Rainbow.... W sieci jest wiele możliwych
> [...]
Miałam podobna sytuację i kupiłam Dysona koszt rzędu 1200, filtr Hepa
wieczysty.,(tylko model z filterm HEPA) bo sa i bez i sprawdzic przy kupnie
czy jest.
A co do akwarium to ja raczej polecam holenderskie-czyli z mocno
oswietlone z roslinami.
Obawiam sie ze porządne morskie to trochę... wiedzy i pracy. Ale faktem
jest że dobre akwarium czyli z regulowana temperaturą (grzałaka +
wiatraczki do chłodzenia) doskonale reguluje mikroklimat w domu. Najlepsze
są akwaria bez pokrywy -Tyko trzeba piknować Nemo zeby nie wyskoczył:)
TMK
--

http://www.tworzenie-stron.ovh.org/