Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina

Data: 2019-05-05 18:32:41
Temat: Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu niedziela, 5 maja 2019 18:11:22 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Rozwój języka, a więc i literatury jako elementu koniecznego do
> dystrybucji idei, był związany ściśle z poszukiwaniami, pracami nad
> wyzwoleniem się ludzi z jarzma przemocy. Stąd finansowanie twórczości
> literackiej "radosnej" oraz posuwającej do przodu prace w temacie
> głównym. W chili gdy problem został rozwiązany pozostaje tylko
> posprzątać bałagan, czyli uporządkować nową Wiedzę, której ujawnienie
> umożliwiło rozwiązanie problemu głównego. Cała reszta to badziewie
> niepotrzebne nam do życia ponieważ żywa twórczość to emocje związane z
> [...]

Mnie bardziej fascynuje jednak poznawanie nieznanych zagadek przyrody Ziemi,
odległej historii, niezwykłych miejsc, zapomnianych ksiąg, gwiazd, ziół,
minerałów i eteru światłonośnego niż spraw męsko-damskich, które powinny być
dopiero drugim wątkiem powieści. A oprócz tego szyfry, cyfry, mechanizmy
zegarowe, labirynty, lustra, ukryte pokoje i przejścia, śpiewające podłogi, symbole,
zagadki, puzzle i alegorie... jestem w środku steampunkiem w wersji
dalekowschodniej (^_-)?