Re: Ostrzenie noża

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ostrzenie noża
Date: Mon, 30 May 2022 12:01:00 +0200

skórzanym pasie. Żeby nóż był ostry jak brzytwa też powinien mieć polerowane ostrze.
Z eksperymentów z nożami jakiś czas temu kupiłem tasak. Od tamtego czasu używam
jeszcze jednego noża oprócz tasaka. Tasakiem marnie się chleb masłem smaruje.
> Skórzany pas jest tylko do polerowania. Osełki widziałem do gradacji 5000. W nożu
kat musi być w miarę precyzyjnie zrobiony. Czy jakaś trudność umysłową sprawia ci
wpisanie w google przyrząd do ostrzenia noży? Albo colkolwiek związane z ostrzeniem
noży i wybranie z grafiki czy filmów cos dla siebie pasującego? Ewentualnie po
wybraniu dać tutaj linka i spytać czy ktoś używa itp.

I dostaję całą masę informacji blogerskoreklamowych że ten czy tamten
się nadaje a ten drugi znowu najlepszy. Na pewno nie tedy droga gdy
chcesz kupić coś naprawdę użytecznego.

Nie znam się za bardzo na gradacjach, wiem tylko że jakakolwiek
ostrzałka zostawiające widoczne rysy nie naostrzy tego noża.