Re: Oszustwa hipermarketów.

Data: 2017-10-02 21:11:51
Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: XL <i...@g...pl>

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Kobieto gdyby w twoim organizmie gromadziły się jakieś prawdziwe trucizny to już
> by cię na świecie nie było.

> A co według ciebie jest w tej atmosferze?

W JABŁKACH - ,,zatrutych własnymi produktami przemiany gazowej".
WŁASNYMI produktami, czyli niepochodzącymi z atmosfery. Samowytworzonymi
przez komórki jabłek i w jabłku - pozostającymi w stanie rozpuszczonym lub
w postaci łatworozpuszczalnych soli.
Czytaj ze zrozumieniem.

http://archiwum.ciop.pl/zasoby/05032011.pdf

> [...]
> kontrolowanej (możemy dowolnie ustalać stężenia tlenu i dwutlenku węgla).
> Zależnie od gatunku i odmiany, stężenie CO2 może wynosić od poniżej 1% (np. dla
> gruszek i jabłek niektórych odmian) do kilkunastu procent (np. czereśni, borówki
> wysokiej). Stężenie tlenu w kontrolowanej atmosferze zwykle wynosi od około 1%
> do 5%.
> Coraz częściej w praktyce sadowniczej do przechowywania jabłek wykorzystywane są
> technologie o bardzo niskim stężeniu tlenu (poniżej 0,8%)."
> Widzę tam tlen i dwutlenek węgla. Za Chiny Ludowe nie widać związków siarki...

Tak tak, właśnie o to resztkowe steżenie tlenu mi chodzi. O siarkowodorze
jako produkcie procesów gnilnych albowiem najwyraźniej nie słyszałaś.
Widzę, że mało, że nie rozumiesz tekstu, to nie rozumiesz podstaw - piszę o
tym, co się dzieje W jabłku (a nie wokół niego), kiedy trzymane jest nawet
pięć lat w tej właśnie atmosferze zawierającej tak mało tlenu...

,,(...) Warto w tym miejscu wspomnieć o dość częstych przypadkach
,,zaduszenia" jabłek w obiektach przechowalniczych. Sadownicy wówczas
pytają, czy takie jabłka nadal nadają się do dalszego przechowywania, a tym
bardziej do sprzedaży. Przytaczając wspomniane technologie uważają, że
nawet tydzień przechowywania w warunkach beztlenowych nie powinien
zaszkodzić owocom. W praktyce wygląda to jednak zupełnie inaczej. Dochodzi
bowiem do znaczących uszkodzeń owoców wskutek całkowitego zużycia tlenu
znajdującego się w komorze przez oddychające jabłka i w większości
przypadków nagromadzenia się znaczących ilości dwutlenku węgla (nawet
kilkanaście procent). Bardzo często uszkodzenia wywołuje zatem nadmiar
dwutlenku węgla. Jak wspomniano wcześniej w niskotlenowych technologiach
stężenie dwutlenku węgla w przypadku odmian tolerancyjnych na jego stężenie
nie przekracza z reguły 1,5%. Zazwyczaj jest jednak na poziomie poniżej 1%.
Tego typu niekorzystne dla jabłek warunki powstają najczęściej w wyniku
błędów obsługi i/lub awarii urządzeń. Należy jednak zaznaczyć, że w
większości przypadków powstanie takich warunków to również wina obsługi,
której zadaniem jest jak najszybsze usunięcie awarii, a przede wszystkim
kontrola założonych warunków przechowywania.

Tradycyjnie na koniec przestroga dotycząca obsługi obiektów z kontrolowaną
atmosferą. Bezwzględnie trzeba pamiętać, że optymalne dla jabłek warunki
przechowywania są śmiertelnie niebezpieczne dla człowieka."

http://sadinfo.pl/artykuly-2013/22013/412-przechowyw
anie-jablek-w-innowacyjnych-technologiach.html

Nadmienię jeszcze w związku z powyższym, że w wyniku owego ,,zaduszenia"
nastepują (jako wtórne) uszkodzenia ścian komórkowych, czyli początki
rozproszonej zgnilizny - i w efekcie gromadzenie się w jeszcze niezepsutych
w sposób widoczny jabłkach SIARKOwodoru i/lub jego związków - jak w
wiekszosci przypadków tzw. paucia się czyli gnicia.
Czy wiesz, jak BARDZO jest on toksyczny - oraz produkty jego reakcji z
innymi związkami (także w jabłku)?

> [...]
> Która pracuje nad ręcznym testerem patogenów dla rolników; tak żeby nie trzeba
> było słać próbek do laboratorium i czekać na wyniki, tylko od razu - pach, pach.
> Wiesz co masz. Możesz podać odpowiedni środek. A jeśli podasz go szybko to
> możesz go zastosować mniej (bo grzyb czy wirus dopiero zaczyna), masz mniejsze
> straty. Świetny wynalazek i mam nadzieje że Nasi, zarobią na tym kupę kasy. Nie
> tylko u nas. Akurat jeden z moich wujków, będący a jakże - rolnikiem klasy
> średniej - mieszka w okolicy tej firmy i nawet dostał na chwilę prototyp do

I tylko do zabawy. I tak będzie lał ile wlezie.

--
XL