Oszustwa hipermarketów.

71. Data: 2017-10-09 00:01:10

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 23:41, WhiteD pisze:
> [...]
> indeks do źródeł.

> Raczej na wikipedii to wiele nie znajdziemy w naszym temacie, bo tam no... jest
> trochę. Już bardziej możemy omawiać książki Thorwalda :D.

> Dobre.

> Bywa że z in vitro - żadna przyjemność. Ale za to odróźnienie może być
> bezproblemowe gdy jedno wyjdzie w typie afrykańskim a drugie nordyckim...

> Biorąc pod uwagę że ostatnio wczytuje się w te historie o rosyjskich
> kanibalach... w sumie to też jakieś jedzenie...
> Choć pewnie zaraz przyjdzie XLka i nam powie jak smakuje ludzina...

:-D

72. Data: 2017-10-09 00:49:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Moment - ty mi teraz mówisz że w medycynie używają języka potocznego?
> Serio?
> Ty to piszesz na serio, całkowicie poważnie czy tylko mnie trollujesz, a mój
> asperger tego nie wykrywa?

Owszem, używają.
Pierwszy z brzegu potoczny termin tam używany - ,,interna". I wiele innych.
Pewnie nie tylko twój (potoczny, a jakże) ,,asperger" tego nie wykrywa, ale
i inne potocznie nazywane ułomności...

--
XL

73. Data: 2017-10-09 12:07:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na różniące się od siebie architekturą budynki postawione w granicy dwóch
> działek też zazwyczaj mówię "bliźniaki dwujajowe".

Zdarzają się i czworaki.

Ewa

74. Data: 2017-10-09 12:08:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 23:36, WhiteD pisze:

> Moment - ty mi teraz mówisz że w medycynie używają języka potocznego?
> Serio?
> Ty to piszesz na serio, całkowicie poważnie czy tylko mnie trollujesz,
> a mój asperger tego nie wykrywa?

Mistrz zna się na wszystkim. Poważnie.

Ewa

75. Data: 2017-10-09 12:30:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Mistrz zna się na wszystkim. Poważnie.

A także zupełnie poważnie potrafi wyczuć różnicę między bliźniakami
a bliźniętami.

--
Jarek

76. Data: 2017-10-09 12:33:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Zdarzają się i czworaki.

Fakt. A we współczesnym budownictwie występują nawet ośmioraczki.
Wyglądające na jednojajowe.

--
Jarek

77. Data: 2017-10-09 12:45:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A także zupełnie poważnie potrafi wyczuć różnicę między bliźniakami
> a bliźniętami.

Ale jaja, to nawet ja potrafię!

Ewa

78. Data: 2017-10-09 15:07:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Mistrz zna się na wszystkim. Poważnie.

A jaki poważny!

--
XL

79. Data: 2017-10-09 15:08:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ale jaja, to nawet ja potrafię!

A z knurzyskiem Ci nie wyszło. Ups.

--
XL

80. Data: 2017-10-09 19:15:19

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle trzeba czytać. A nade wszystko myśleć -- tego nic nie zastąpi.
> W szczególności nie zastąpi tego żadna encyklopedia. Encyklopedii z kolei
> też nic nie zastąpi, a Wiki w swojej roli sprawdza się dobrze.

Ano tak. Powiem ci że ja czytuje najwięcej gdy "oddaje się analizie
lingwistycznej" papierów od lekarza medycyny sądowej lub innego biegłego w tej
dziedzinie. Ci ludzie potrafią używać takiego słownictwa, które czasem występuje
w jakiejś jednej książce w przypisach do przypisów. Po co? Nie wiem, pewnie
lubią się pastwić. Nawet może nie nad technikami, co nad policjantami i
prokuratorami...

> Na ten temat wiem tyle, co z Wiki. Piszą o siedmiu takich dwuojcowych
> bliźniętach (w tym jedne z Polski). Jest wśród nich afrykańsko-nordcki
> z in vitro?

W Wielkiej Brytanii mieli taki "przypadek". Nie wiem czy celowo, czy po prostu
brali co było w klinice oferującej zapłodnienia in vitro.
http://dzieci.pl/gid,12877153,img,12877259,opage,4,t
itle,Jedna-ciaza-dwoch-ojcow,galeria.html?smgputicai
d=61a03b

Choć do tego nie trzeba in vitro, zwykłe nadpłodnienie - u ludzi dość rzadkie, u
zwierząt dość częste (tych mocno poligamicznych, np. psów czy kotów; gdzie
suczka/kotka może zaliczyć paru kawalerów w czasie okresu godowego). Generalnie
to się zdarza trochę częściej, tylko w przypadku zwykłego zapłodnienia dość
trudno jest to pewnie ustalić - przy in vitro, masz to jakoś pod kontrolą.
Zwłaszcza że do tego wystarczy jeden ojciec, ot miał podwójne trafienie.

W sumie temat bliźniąt jest tak interesujący i kontrowersyjny zarazem (jak
chcesz badać bliźnięta to zawsze ktoś to skomentuje "Mengele". Zawsze), a są tak
dziwne przypadki jak chimery - ludzie którzy mają dwa zestawy genów, a to
dlatego że udało im się wchłonąć swojego "bliźniaka". To może być pewien problem
gdy chcesz udowodnić że jesteś matką swoich dzieci, ale DNA mówi że jesteś tylko
ciotką...

Iwona

---
Avast.