Re: Paprocie

Data: 2002-05-30 18:47:42
Temat: Re: Paprocie
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ad29c5$aoi$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Gdzies byla ksiazka p. Zenkteler "Paprocie". Bezskutecznie szukam od
lat:(.
> I nie wiem, czy sa w niej kolorowe zdjecia:-))))

Mam ta ksiazke (ale jak widac na niewiele to sie zdalo) i troche zdjec tam
jest. Niestety przyzwyczajaony juz jestem do tych zachodnich wydan, gdzie
wszystko podane jest jak krowie na rowie. Widzialem ostatnio ksiazeczke o
roslinach cieniolubnych. Zdjecie, charakterystyka, w tym polecane
sasiedztwo. Krotko i zwiezlowato i dla amatora w zupelnosci wystarczy. Jesli
trafie na cos podobnego po niemiecku. Przetlumacze sobie tylko zebym
wiedzial, jak to jest po polsku i chetnie Ci "sprzedam" ta ksiazke. Dla mnie
zbyt madra i za szkoda dla takiego amatora. Cena nowej byla 60 000 zl. Za
polowe?

> A Phyllitis jest dosc tolerancyjna wzgledem podloza - jesli stwierdzisz,
ze
> rosnie przyzwoicie, to sie nie przejmuj wapnem.

No wlasnie niektore maja nieszczegolne liscie. Dzisiaj przesadzilem je duza
bryla w jedno miejsce i obficie podlalem. A tak przy okazki ile masz tych
paparoci i jakie gatunki?

> Pozdrawiam, Basia.

Irek