Re: Powiekszony węzełchłonny.

Data: 2003-05-15 01:53:38
Temat: Re: Powiekszony węzełchłonny.
Od: "Baska" <h...@w...pl>

witam!
i dziekuje za odpowiedz;)
Wskazane -
> badanie laryngologiczne - czy laryngolog stwierdza przewlekłe zapalenie
> migdałków?
- laryngolog zakwalifikowal je do usuniecia (i chyba wlasnie chodzilo o
przewlekle zapalenie)
Czy miałaś badane
> piersi - w porządku (szczególnie po stronie węzłów)?
- mialam robione usg piersi i wszystko jest ok

Inna możliwość(jedna z
> licznych) - czy nie masz kota, który by Cię zadrapał albo nie wbiłaś
> drzazgi/kolca w rekę, po tej stronie co pacha (mogło być chwilę temu)?
kota nie mam, drzazgi tez sobie nie przypominam..
> związku z bólami stawowymi i kości oraz stanami podgorączkowymi może
> należałoby zacząć od badań podstawowych - morfologia krwi z obrazem
wiec wyglada to tak:
morfologie robie ostatnio baaaardzo czesto:)mam 2 ostatnie wyniki ( robione
w odstepach 6 tygodniowych) w sumie nie ma tam nic drastycznego - z tym ze
OB wynosilo wtedy 35 , teraz 8.
ASO caly czas niezmiennie wynosi 300 (norma do 200)
troche mam "szalejace" plytki krwi, ale nie wiem czy to tak juz jest - ilosc
spada do 100 tys.
moj lekarz troche sie ostatnio przestraszyl tymi guzkami i stanami
podgoraczkowymi idal mi skierowanie do szpitala - jakos nie bardzo mi sie
widzi pobyt w szpitalu wiec szukam jak moge innego wyjscia z sytuacji...
biopsje mialam robiona w IO w gliwicach i raczej nie bede sie podejmowac
samodzielnych poszukiwan chirurga onkologa - mam do nich zaufanie
dziekuje jeszcze raz:)
pozdrawiam,
Baska