Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-15 14:36:04
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 14.04.2019 o 15:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> Oni sami uważają się za funkcjonariuszy publicznych, więc czegoś nie
> rozumiem.

Mimo wszystko nie są to osoby publiczne w dosłownym słowa tego znaczeniu.

> Represja jest sposobem na wyciśnięcie z człowieka wszystkiego co
> najgorsze ale i najlepsze. Może doprowadzić do znalezienia nieznanego
> rozwiązania obserwowanego problemu. Według mnie represja jest metodą
> inżynierii społecznej. więc nie jest... zła pomimo wielu ofiar, które za
> sobą pociąga. Cóż jednak znaczy jednostka w skali Wieczności.

Oczywiste że masz rację, jednak zamysł naszych władców nie był taki aby
Polaków zmuszać do  kreatywności.
Zależy jak tą Wieczność liczyć. Jednostkę ludzką dotyczy to tylko od
chwili narodzin i uzyskania samoświadomości do śmierci ew utraty tej
samoświadomości. A niestety, ostatnimi czasy zjawisko to dotyka coraz
więcej Polaków.

> Ustawa o ochronie danych osobowych nie jest doskonała. A zresztą gdyby
> nie oszuści to nie byłaby potrzebna. Może więc lepiej wyeliminować
> oszustów zamiast tworzyć buble prawne. Powiem więcej, może trzeba
> sięgnąć do PRZYCZYNY pojawiania się oszustwa, zalążka wszelkiego innego
> przestępstwa.

No jasne że nie jest doskonała, ale to nic nie zmiana, gdy problemem
jest likwidacja strony ze względu na jej (ustawy) naruszenie.