Przyrządzanie tatara.

21. Data: 2009-01-22 07:03:20

Temat: Re: Przyrządzanie tatara.
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gl7706$a04$2@news.onet.pl...
> Misiek pisze:
>>
> ie

> Ja piszę o smaku, nie o szlachetności. Nie odmawiam nikomu prawa od
> robienia tatara z polędwicy, ale wolę innego.

Jak chcesz to i z karczku zrobisz :-)
A jak bardzo bedziesz chcial to i z wieprzowiny heh... ale klasyczny jest z
poledwicy.. czy tego chcesz czy nie.
Sa tez "tatary" robione z lososia, sledzia itp...

22. Data: 2009-01-22 10:22:36

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 13:29, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Tatar robią z Rosjanina, w/g przysłowia rosyjskiego - "poskrob
> Rosjanina, a okaże się, że to Tatar".- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Mała dygresja - badania DNA na ludności Rosji, gdzie ruchy ludności
były najmniejsze wykazały, ze geny ich były dokładnie te same co w
Polakach i Ukraińcach (Chazarzy tam nie moskowali)...

23. Data: 2009-01-22 12:27:30

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> U nas z polędwicy plus żółtko plus siekana biała plus czarny pieprz.
> Odrobina oleju do ogarnięcia tego wszystkiego. Ale na prawdę odrobina.
> Ewentualnie korniszony, ale z rzadka.

> Na własnym talerzu? Widelcem "zawijając" do środka.

Ja wiem, że się miesza nożem i widelcem.

W latach 50-tych i 60-tych, przedwojenny jeszcze
rzeźnik zawsze pytał mojego ojca z czego ma być
mięso na tatar. I ojcem czasami wybierał
polędwicę, a czasami inne części...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Nie każdy Żywiec to piwo...

24. Data: 2009-01-22 14:21:05

Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> Jak chcesz to i z karczku zrobisz :-)
> A jak bardzo bedziesz chcial to i z wieprzowiny heh... ale klasyczny
> jest z poledwicy.. czy tego chcesz czy nie.
> Sa tez "tatary" robione z lososia, sledzia itp...

Ale chyba z końskiej nie wołowej.

25. Data: 2009-01-22 15:44:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 02:22:36 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Mała dygresja - badania DNA na ludności Rosji, gdzie ruchy ludności
> były najmniejsze wykazały, ze geny ich były dokładnie te same co w
> Polakach i Ukraińcach (Chazarzy tam nie moskowali)...

Ale wiesz o tym, że 7/8 populacji Europy i Azji nosi w sobie geny Dżingis
Chana?
:-)

26. Data: 2009-01-22 15:46:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 15:21:05 +0100, lleeoo napisał(a):

> Ale chyba z końskiej nie wołowej.

Konia z rzędem za końską polędwicę!
Chyba wykroję z któregoś z koni sąsiada - co mu tam, ma ich ze 40 ;-)

27. Data: 2009-01-22 16:04:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 16:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ale wiesz o tym, że 7/8 populacji Europy i Azji nosi w sobie geny Dżingis
> Chana?
> :-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

To Ty musisz mieć od Dzingis - Hanki...

A tatara mozna zrobić z jelenia lub łosiua...

28. Data: 2009-01-22 17:09:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 08:04:15 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> To Ty musisz mieć od Dzingis - Hanki...

A kto mnie tam wie - Imperium Osmańskie zagroziło w pewnym momencie
Habsburgom i Watykanowi, nasz Sobieski wreszcie spod Wiednia je wykopsał,
ale kto wie, czy o Tschechy nie zahaczyli po drodze, uciekając...

> A tatara mozna zrobić z jelenia lub łosiua...

Yhy, z UEsia nalepiej :-)

29. Data: 2009-01-22 18:32:08

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 18:36, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> [...]
> Polakach i Ukraińcach (Chazarzy tam nie moskowali)...
>
> Szkoda debilu, ze mamy te same geny co Rosjanie i Ukraincy, czyli nacje
> ktore zawsze byly przeciwne Polsce i przy kazdej okazji mordowaly Polakow.
> Nigdy nie byli i nie beda naszymi przyjaciolmi.
> To swolocz i mam nadzieje, ze Ukraincy nie wejda do Unii ani do NATO.
> Zreszta to dzikusy, wystarczy popatrzec co sie u nich wyrabia.
> Pasujesz do tej holoty, bo oni zawsze byli niechetni Polsce i Polakom,
> zawsze wrodzy - tak jak i ty, schizofreniczny weszycielu spiskow i pustaku.

Nie bluzgaj do tatara, nie psuj smaku, kulturo mośkowa.

30. Data: 2009-01-22 18:46:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Nie bluzgaj do tatara, nie psuj smaku, kulturo mośkowa.

Jak zwykle nie masz nic do powiedzenia w temacie, dziwko bez szkoly.
Wracaj na Sicz pajacu, bo z Polska nie masz nic wspolnego podszywancu.
Polak farbowany - najgorsze talatajstwo.
--
Bluzgacz

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?