Re: Psycholog w Warszawie - smutne, ale prawdziwe

From: e...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Psycholog w Warszawie - smutne, ale prawdziwe
Date: 29 May 2003 22:29:22 +0200

> Witam ponownie!
>
> Tak, sporo mnie to nauczylo i wiem juz teraz, ze nie bede umial sie otworzyc
> przed kims, przed kims, kto nie bedzie mial u mnie niezlego zaufania. Kiedys
> sobie myslalem, ze co to za problem - pojde sobie porozmawiam, ale po
> dzisiejszym widze, ze musze zmienic troszke swoje podejscie. Chyba
> faktycznie pomysle o tym, zeby zaczac prywatnie sie leczyc. Chcialem tego
> uniknac i chociaz najpierw sprawdzic, jak wyglada tzw. panstwowa sluzba
> zdrowia. Na razie mam ciezkie zaliczenia i staram sie zrobic wszystko, zeby
> [...]

Twoja przygoda nauczyła mnie, że ocena fachowości lekarza jest względna.

Zastanawia mnie również, skąd Twoja chęć do leczenia a niechęć do
społecznej służby zdrowia w sytuacji gdy nie wiesz czy na pewno
jesteś chory? Może to tylko zwykłe przemęczenie i stres?
Przecież żaden lekarz nie postawił jeszcze żadnej diagnozy...

Swoją drogą problem nie dotyczy tylko psychologów
coś jest nie tak z reformą...
terminy np. do kardiologa są jeszcze odleglejsze.

"błazen królewski"
:-)
ksRobak