Re: Pytanie do XL

Data: 2015-06-10 20:22:24
Temat: Re: Pytanie do XL
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pani Basia napisała:

> Też widziałam, co prawda tylko w internecie. A teraz obejrzałam dla
> przypomnienia na nowo. No nie, słabe są, te na Bramie F. czy innych
> Jarmarkach Dominikańskich podobne, a wiele bardziej sprawnych.

Bramę F. można przyjąć za wyznacznik przeciętności. Gorsze rzeczy
też tam widywałem. W sumie ci po akademiach też nie wszyscy artyści
wiekopomni. Ciekawe, czy ktoś jeszcze pamięta tego, co podsiadł
miejsce Adolfowi H.

> Wypijam gorącą i nie ma czasu się oddobrzyć.

Z omletem też tak, a z sufletem jeszcze bardziej. Są rzeczy szybko
przemijające na tym świecie, trzeba ich używać póki czas. I nawet
to dobrze urządzone jest, moim zdaniem.

> Próbowałam, malutki termos i większe espresso. Paskuda z termosu.

Ja nawet nie próbowałem, efekt łatwo przewidzieć. Do termosu są inne
gatunki kawy. Instant. Pośledniejsze, a może po prostu inne.

> Rura! tak jeszcze słyszałam na szabaśnik. Wstawię do rury. Zachodnie
> Pomorze.

Też słyszałem. Nie pamiętam gdzie, ale na pewno nie na Pomorzu Zachodnim.
I jest dużo jeszcze różnych określeń na to samo. Jest też barszcz z rurą.
Ale to już co innego.

--
Jarek