Re: Ratunku, wegańska uczta

Date: Sun, 26 Oct 2014 11:17:32 +0100
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ratunku, wegańska uczta

Dnia 2014-10-26 11:04, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Czy ta kapustka poddana dwudziestominutowym katuszom w rozgrzanym
> piekarniku wciąż zachowa swoją chrupiącość?

Zadziwiające to może, ale kapeć się nie robi. Zresztą nikt nie każe
katować ściśle wedle czyichś wymysłów*.

> Jednak gdy przewać przepis w połowie, poprzestać na samym
> obgotowaniu zachowującym zieloność, polaniu oliwą dla połyskliwości
> i opruszeniu czymś całkiem już świeżozielonym, jak koperek czy
> bazylia, to mamy jarzynę ciepłą i chrupiącą. Choć gdy ta wystygnie,
> to wcale gorszą się nie stanie -- kolejna zaleta brukselki.

A moje domowe nie lubią małych kapustków... czemuż ach czemuż... a wiem!
mam całą tylko dla się.

* dlatego kocham kuchczyć... katuję po swojemu