Re: Religia w I klasie

Data: 2005-09-08 13:44:57
Temat: Re: Religia w I klasie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote in message
news:dfot5d$med$2@nemesis.news.tpi.pl...

> A za co ma być odpowiedzialny?

za dzieci.

> Dla idei, czy kwiatków na Dzień Edukacji? Dostaję pensję za branie
> odpowiedzialności, mam ją wpisaną ustawowo w obowiązki. Właśnie za to mi
> płacą, nie robię nikomu łaski.

rozumiem wiec, ze jesli wychodzisz juz ze szkoly, a dzieci sie np bija na
boisku szkolnym, Ty juz
nie reagujesz bo jestes PO pracy.

> Tylko, błagam, nie pisz o MISJI (koniecznie dużymi literami), mam alergię
> na to słowo. Ostatnio użyła go zdesperowana mopsica, kiedy belfer nie
> chciał się podjąć 24/7 opieki nad grupą dzieci za, UWAGA, 40 groszy za
> godzinę zegarową. A może to były 42 grosze?

nie bede Ci pisac o zadnej misji, sama jestem z grupy zawodowej, od
ktorej czesto wymaga sie bycia Judymem. jednak mysle, ze jest to
grupa zawodowa, tak jaki Twoja, ktora nie zawsze ma sie patrzec
na forse. Jesli napiszesz mi, ze nie zajmiesz sie dzieckiem w potrzebie
w szkole, w czasie kiedy Ci nie placa, to mysle, ze nie powinnas byc imo
nauczycielem.

iwon(k)a