Re: STOPY SIE POCĄ - co na to poradzić?

From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: STOPY SIE POCĄ - co na to poradzić?
Date: Fri, 21 Dec 2001 11:11:42 +0100

Andrzej Kowalczyk wrote:

> Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> >

> Witam.
>
> Również polecam te kosmetyki. Uzywam ich od pół roku i jestem BARDZO
> zadowolony. Ostatnio w hipermarkecie Tesco udało mi się kupić antybakteryjne
> (antyperspiracyjne?) wkładki do butów. Jak na razie (mam je od kilku dni)
> noszą się wyśmienicie.
>
> Jedna rada. Stosowanie antyperspirantów do stóp daje zauważalny efekt, gdy
> używa się ich od początku noszenia obuwia - powiedziałem to bardzo zawile.
> [...]

Chyba to nie jest tak.
Efekty zapachowe wcale nie pojawiaja sie w kazdym obuwiu.
Nie pojawiaja sie w butach 100% skorzanych, gdy nosimy 100% bawelniane /
welniane skarpety.
Pojawiaja sie natomiast w butach plastuikowych, sztucznych, klejonych a
nie zszywanych,
czyli w butach , ktore maja gorsza jakosc, do produkcji ktorych uzyto
gorszej jakosci materialow.

A najwiecej tych zapachow od butow sportowych, ktore wykonano w 100% z
tworzyw sztucznych i w ktorych nie ma cyrkulacji powietrza i wkladka pod
stope doslownie gnije po kilku godzinach/dniach uzytkowania.

Kto kupuje buty skorzane 100% , nosi skarpety bawelniane/welniane 100%
ten tych problemow nie zauwaza.
W innym obuwiu to nie nogi pachna, a kleje, gnijace skladniki buta i pot
z nog, ktory rozklada kleje i niskiej jakosci materialy.

Jacek