Re: Sernik mi się nie udał

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Sernik mi się nie udał
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 25 Oct 2011 23:55:07 +0200

Dnia Tue, 25 Oct 2011 23:42:29 +0200, Paulinka napisał(a):

> Toż napisałam, że zwykle kupuję sprawdzony z Raciborza (
> http://www.mleczarnia-raciborz.pl/ ),

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlIUL0mxeVn
aBvUgTpvKP9gvrw6XOO_bKzz6wnm8Y0wTtb4wfPtw
http://www.polprod.kei.pl/sklep/img/p/11133-718-larg
e.jpg

> kupiłam eksperymentalnie z Łowicza.

No to tak jak ja, eksperymentalnie, chyba z Włoszczowej wtedy...

Kiedyś kupowałam tylko taki 3-krotnie mielony z Kozienic:
http://pl.all.biz/img/pl/catalog/43962.png
Chyba nadal jest niezły.

> Ja pisze o normalnym codziennym gotowaniu, nie mam dostępu do firm,
> które oferują swoje produkty tylko dla branży gastronomicznej. Wiem
> natomiast, co branża gastronomiczna potrafi z nimi robić...
> Mogłabym ze swoim sernikowym problemem zadzwonić do mamy na ten
> przykład, ale ta od zawsze robi wszystko na oko. Robi i się udaję,
> dlatego pytam ludzi, którzy gotują nie intuicyjnie, ale normalnie wg
> przepisu etc.

Dla mnie "normalnie" to jest właśnie na oko - tyle że potem to moje "na
oko" opracowuję z wielkim poświęceniem aby miało jakaś formę, żeby np
zamieścić tutaj lub wpisać do zeszytu/książki dla moich córek.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i