Re: Smieciowe jedzenie. Troche OT

Data: 2005-01-30 19:58:10
Temat: Re: Smieciowe jedzenie. Troche OT
Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl>

JerzyN wrote:
> No więc nie powiem bo nie chce mi się nikogo nawracać i tłumaczyć rzeczy
> oczywistych.

Ależ czemu zaraz nawracać? Nie możesz po prostu odpowiedzieć na pytanie?
Napisałeś: "Poza tym ten [glutaminian] z pomidorów i alg morskich zupełnie
inaczej jest przyswajany przez organizm". Ja tylko zapytałem, na jakiej
podstawie tak sądzisz. I co to znaczy 'zupełnie inaczej? Czy takie pytanie to
jest powód do obrażania się?

> Dlaczego? Włącz google.com
> Jedz sobie do woli tę sztuczną strawę i życzę ci smacznego.

A teraz dla odmiany wyciągasz nie wiadomo skąd wnioski, że żywię się
'sztuczną strawą'. Możesz powiedzieć czemu Ci sie tak wydaje? Czy mam
przedstawić potwierdzone notarialnie zaświadczenie, że nie używam
glutaminianu sodu, żebyś raczył odpowiedzieć na pytanie? W dodatku pytanie,
na które odpowiedź jest w/g Ciebie oczywista.

> Jak dożyjesz średniej wieku dla mężczyzn w PL to się ciesz.
> Jak nie to ja skorzystam z twoich oszczędności w ZUS-ie ;-)
> Dla mnie EOT.

No tak jest niewątpliwie najprościej. Tylko nie wiem czemu mam wrażenie, że
uciekasz od odpowiedzi ;).

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil