Re: Spotkanie

From: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Spotkanie
Date: 8 May 2000 15:15:11 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

Podziekowania.
Istnieja w zyciu czlowieka zdarzenia ,ktore na dlugo zapisuja sie w pamieci.
Wizyta Wasza w ogrodzie to sprawila.
Serdecznie dziekuje za roslinki,tym bardziej cenne ze rozmnozone przez Was
samych.Wspolna wycieczka do arboretum w Rogowie scementowala ta nasza pasje
i potwierdzila ze idziemy sluszna droga.
Dziekuje serdecznie Jagodzie i Sylwkowi za pokazanie nam swojego ogrodu
urzadzonego w niepowtarzalnym stylu.Te stare kamienie i kola mlynskie robily
niesamowite wrazenie.
Gratulacje dla Piotra Siciarskiego za organizacje i przeogromna wiedze o
lisciakach (W Rogowie do kazdego nierozpoznanego lisciaka byl przywolywany
Piotr i Jacek,sila musialem ich przytrzymywac ,gdyz chcieli zmieniac bledne
napisy na lisciakach)
Krzysztofowi Koterbie za duza wrazliwosc do przyrody.
Jackowi Kaliszanowi i jego zonie za ciagle poszukiwania nowych rozwiazan w
ich ogrodach (niech Wam ladnie wykielkuja te nasiona.Acer palmatum
"Kaliszan" juz rosnie)
Rafalowi Wolskiemu za delikatna reprimende dotyczaca moich wrzosow.
Krzysztofowi Wilkowi i jego zonie za zamilowania zwiazane z wszystkim co w
wodzie rosnie,plywa,skacze.
Pawlowi Slomczynskiemu ze zaufal nam iz mamy cos do powiedzenia o naszym
hobby.
Jurkowi Zajacowi i jego cierpliwej zonie za niesamowita pasje do drzew
iglastych(niech wszystkie Twoje zdjecia sie udadza-nawet Ci wybaczam ze
obudziles mnie o 5 rano)
Dla Wszystkich ktorzy byli i ktorych nie bylo ale wspominalismy ich cieplo
podczas naszych rozmow.
Boguslaw Radzimierski.