Re: TRAFNE..

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: TRAFNE..
Date: Tue, 4 Aug 2009 21:39:07 +0200
<h56aj8$1fe$1@news.onet.pl> <h56b8m$3dn$1@news.onet.pl>
<h56dul$1r4$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h56huq$m7f$1@news.onet.pl>
<h56ot9$hv9$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h5711a$v2u$1@news.onet.pl>
<h57200$1cu$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h57b2v$o4i$1@news.onet.pl>
<h57ed1$r2s$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h57fpb$21m$2@news.onet.pl>
<h57k4g$b37$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h59v89$q55$1@news.onet.pl>
<1ci7p7auzt5g6$.1ceq4y5kfik65.dlg@40tude.net>
<h5a11g$5p1$6@nemesis.news.neostrada.pl>
<6...@4...net>
<h5a1ns$5p1$11@nemesis.news.neostrada.pl>
<2x9badl1tsnv$.17fuhxq067osd$.dlg@40tude.net>
<h5a2fg$5p1$15@nemesis.news.neostrada.pl>

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:24:00 +0200, Paulinka napisał(a):

> To Twój ślubny nie wie, że nie wolno poddawać się chemii,

Ależ wie, że należy! WŁASNEJ.
A (teoretyczny) gwałt byłby cudzą i tylko cudzą.

> musisz go bronić?

Własną chemię on ma właściwą, w moją stronę i tylko w moją skierowaną.
Na cudzą zaś - mamy sposoby i własne, i wspólne.

> Sama to sobie kupuję podpaski.

A nienie, ja nieraz proszę TŻ o ich kupienie. Ale on tak naprawdę woli
kupować mi bieliznę - dla mojej radości, bo jak mówi o bieliźnie, "po co ci
ona?" :-D

> Inne zakupy robi mój mąż. A prezentów, bo
> o to Ci chyba chodziło nie kupuję sobie sama, te jak to zwyczajowo bywa
> są mi ofiarowane przez kogoś.

Nosz, więc to jeszcze są prezenty, skoro ze wspólnej kasy? Czy z nieznanych
Ci kont męża?
;-PPP