Re: Takie tam o glutenie

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Takie tam o glutenie
Date: Wed, 4 Oct 2017 22:24:16 +0200
<or0p64$8kc$1@news.icm.edu.pl>
<59d4b478$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2017-10-04 o 12:14, FEniks pisze:

> Pszenno-owsiana z suszoną śliwką o wdzięcznej nazwie "Radosny brzuszek." ;)

> 14.
No to może juz jeść takie kaszki. Na pewno są dobre.
> A Twój wnusio? Też z ciekawości.

Kurczę, jak ten czas szybko leci. Dopiero niedawno był maleństwem, a już
do II klasy chodzi.
Jak się urodził to pojechałam do Carrefoura na Wileńską (tam jest wielki
sklep i jest wszystko). Chciałam m.in kupić mu smoczek i grzechotkę.
Smoczków do wyboru było ze 100 a ja tak stałam i wybierałam. Wybrałam
moim zdaniem odpowiedni, nie za wielki. Jak poszłam do nich to moja
śliczność spała. Położyłam te podarki na lóżeczku. Jak się potem
okazało, on wszystkie smoczki wypluwał, a chciał tylko tego ode mnie!
Tych smoczków miał ze 20. Milość jego do mnie się zaczęla. Wyczuł
kochaną babcię. Ja jeszcze nie za bardzo byłam wczuta w rolę babci, ale
jak go pierwszy raz zobaczylam to mało nie oszalałam z miłości. Z
początku plotłam, że mój wnuczek nie będzie mi mówił babciu tylko po
imieniu, a potem sama go uczylam słowa babciu (córka babciu, ciociu
mówiła jak miala 7 m-cy, on się rozgadał jak miał 2 latka, ale przedtem
co chciał powiedzieć to posługiwał się gestami i zawsze się
rozumieliśmy)) Ciuszków miał od groma (zagranicznych najlepszych,
najmodniejszych) i nie było gdzie już ich wszystkich schować. Lóżka,
wózków, rowerów, laptopików, organów i innych najlepszych zabawek córka
nie kupiła, bo dostawała od koleżanek (jedna jest chrzestną i ma dwoje
dzieci- wózki jak nowe i rowery-3 szt itd było od niej. Inne dwie
koleżanki są za granicą i zawsze przysyłają jej pełno nowych ubranek do
odpowiedniego wieku. Jak on wyrośnie to córka znowu komu innemu oddaje w
stanie jak nieużywanym, bo koleżankom się przyda, a ona nie ma już gdzie
tego trzymać. W kaszki, słoiczki i inne potrzebne artykuły spożywcze
zawsze zopatrywał dziecko jego dziadek (ojciec córki), który też
wariacji dostał na punkcie wnuczka.
Miesiąc przed jego urodzeniem (we wrześniu), przyleciało tu 5 młodych
bocianów. Latały przy moich oknach (wysoko) i nawet spały na dachach. W
dzień skubały sobie amerykańską trawkę przy szkole. Pewnie nie nadążyły
za wylatującymi z Polski, były zmęczone, albo nie chciało im się wracać.
Nie pamiętam już co dalej z nimi było, może zabrali te bociany do ZOO.
Pozdrawiam!

--
animka