Re: Usuwanie zębów ósemek - pytanko

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Tue, 19 Mar 2013 07:50:24 +0100
Subject: Re: Usuwanie zębów ósemek - pytanko
Newsgroups: pl.sci.medycyna

Jacek wrote:

> Zamierzam usunąć wszystkie 4 ósemki.
> Wiem już, że na raz się tego nie robi ale można usunąć dwa zęby z jednej
> strony naraz, i jak się zagoi to druga strona.
> Druga opcja to wyrywanie po jednym.
> Zęby są w stanie 3 z plusem, tzn. nadają się jeszcze do plombowania, ale
> zdecydowałem się na usunięcie.
> Pytanie mam takie: czy dać wyrwać dwa naraz, czy jednak pojedynczo?
> I jeszcze jedno - ile się dochodzi do siebie po takim zabiegu?
> Dodam tylko, że to będą moje pierwsze zęby do usunięcia.
> Jacek

Usuwałam górna jedynkę. Nawet nie wiem, kiedy została wyciągnięta. Żadnego
szycia, żadnych antybiotyków, nawet bólu po resekcji nie było, zagoiła się w
kilka dni.
Ale szwagier miał przeboje, dwa tygodnie mordęgi, bo trafił na kowala, a nie
dentystę...
Tak więc szukaj fachowca.

J.

www.kontestacja.com