Re: Wiara tylko dla plebsu.

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wiara tylko dla plebsu.
Date: Sat, 07 Sep 2013 21:14:24 +0200
<l03kri$j43$1@node1.news.atman.pl> <l058ll$i6c$1@news.icm.edu.pl>
<l05a2f$9v8$2@node1.news.atman.pl> <l05cda$pvn$1@news.icm.edu.pl>
<l05go2$srb$1@node2.news.atman.pl> <l05j02$v2n$1@node2.news.atman.pl>
<l05lfr$1s0$1@node2.news.atman.pl> <l06o85$fd$1@node2.news.atman.pl>
<l06p39$kvp$2@news.icm.edu.pl> <l07bfl$k0s$1@node2.news.atman.pl>
<l07fhu$65p$1@news.icm.edu.pl> <l0995u$e06$1@node2.news.atman.pl>
<l09h1e$e6s$1@news.icm.edu.pl> <l0angv$rml$1@node1.news.atman.pl>
<l0c1gn$knh$1@news.icm.edu.pl> <l0cgmb$gb1$1@node2.news.atman.pl>
<l0d3b1$pqe$3@news.icm.edu.pl> <l0de1e$j99$1@node1.news.atman.pl>
<l0dg10$khr$1@news.icm.edu.pl> <l0dhbs$mij$1@node1.news.atman.pl>
<l0f4c6$ej$1@news.icm.edu.pl> <l0f7ti$2ma$1@node2.news.atman.pl>
<l0fpa7$bmv$1@news.icm.edu.pl> <l0frpb$fe$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 2013-09-07 20:37, Chiron pisze:

> Dobrze, nie będę próbował tłumaczyć:-( buuuuuuu, nikt mnie nie rozumie,
> buuuuu!!!

Buuu, to popracuj nad środkami wyrazu. :)

> Bo mi to brzmi ładniej po prostu.

Aha. Rozumiem, Szironie.

> Mam taką pewność nawet, że wyłącznie Wy możecie same ten konflikt
> złagodzić. Oczywiście- najpierw same go w tym celu byście musiały
> dostrzec. No ale skoro uważacie, że nie ma żadnego konfliktu- no to mnie
> nie pozostaje nic innego, jak tylko się z Wami zgodzić i życzyć dalszego
> budowania tak pięknych relacji
> :-)

Celowo jątrzysz?

> Napisałem, że nie wiem, czyja wina. Mogę dodać, że IMO obiektywnie
> ustalić się tego nie da. No a przede wszystkim- taka próba ustalenia
> tego do niczego dobrego by nie doprowadziła. No ale jeśli nie
> rozpatrujesz tak Waszych relacji- to super.

Nie rozpatruję, wyobraź sobie. Potrafię też po prostu przyjąć, że
niektóre osoby mogą do siebie nie pasować, nie nadawać na tych samych
falach, czy się zwyczajnie nie lubić. A Ty - który podobno uważasz, że
nie ma winnych w relacjach (albo że odpowiedzialność jest obustronna) -
najczęściej starasz się kogoś takiego wynaleźć. Najgorsze jest to, że
projektujesz taką postawę na innych.

> Trochę to odwrócę: z wieloma Twoimi poglądami się nie zgadzam. Nie tylko
> Twoimi. Wolisz, żebym za każdym razem był prześmiewczy i szyderczy? No i
> co to ma wspólnego ze szczerością? Jeśli się z kimś nie zgadzamy, to
> uważasz, że wtedy odczuwamy chęć wyszydzenia rozmówcy? Naprawdę tak
> uważasz?

Gdzie napisałam, że uważam, że tak _zawsze_ jest i powinno być?

> przed:
>
> ??
>
> po:
>
> ????

Tu tylko zmienił się rytm. Może się spieszyłam. ;-P

Ewa