Re: Wielkie Konfitowanie!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Wielkie Konfitowanie!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sat, 5 Sep 2015 02:34:58 +0200

Dnia Fri, 4 Sep 2015 18:07:17 -0500, Pszemol napisał(a):

> Pozostajem pouczonem :-) dziękujem.
>
> Aczkolwiek ciekawe jest takie użycie tego słowa,

Zwyczajne i typowe dla ludzi obytych ze słowem i wyrazami wieloznacznymi
języka polskiego.

> moim zdaniem nieprecyzyjne.

BARDZO precyzyjne - poprzez dołączony KONTEKST.

> Uznać musze jednak autorytet dzieła PWN :-)

Od najmłodszych lat z książką za pan brat, mam wielką przyjemność ad hoc i
bez dodatkowych autorytetów wiedzieć, że "husaria już rozpuściła konie", a
"Od dworu, spod lasa, z wioski, Smutna wybiega dziewica, Rozpuściła na
wiatr włoski I łzami skropiła lica." itd.

Tak więc co rano, stając z rozpuszczonymi włosami przy kuchni, rozpuszczam
masło na patelni. Od czasu do czasu lubię jednak rozpuścić też trochę
pieniędzy, co jest być może wadą - cóż, taka rozpuszczona jestem...
Tylko po co ja tu rozpuszczam te plotki na swój temat - zaiste po co? 3-]

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo