Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Data: 2015-09-05 17:17:36
Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Nie, to TY napisałaś. A ja podbijam :->

> "złap XL za rękę, to powie, że nie jej ręka".

j.w.

> Bo cię olewają, jak uporczywą muchę.

Oczywiście - ich zuo jest słabsze 3-)
Twoje zuo jest silniejsze - nie pozwala Ci mnie olewać 3-)

> Ja, w przeciwieństwie do ciebie, sama ze soba nie dyskutuję.

Przecież ja z _Tobą_ dyskutuję.

> I nie mówie innym, jak maja jeść, żyć, co czytać i czego słuchać.
> pa.

Ja też im tego nie mówię. Mówię, co JA jem, jak żyję, co czytam, czego
słucham. A czego nie.
Jednak ZUO, które w [niektórych - p. XL] ludziach wzbudzam (he he, to
cytat) zaczarowuje moje słowa w ich uszach, sprawia, że
słyszą/rozumieją/odczytują "jedz to, a nie jedz tego, żyj tak, a tak nie"
3-]]]

Jeśli wyzbędziesz się tego "czarodzieja" w Tobie, to zaczniesz mnie
odbierać NORMALNIE, jak wiele osób tutaj i wszędzie.

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo