Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

Data: 2015-09-05 17:37:19
Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Ikselka wrote:

> Nie, to TY napisałaś. A ja podbijam :->

Wysłane 17:59

"Dnia Wed, 02 Sep 2015 15:21:47 +0200, krys napisał(a):

> Ulżyło?

Widzę, że obudziłam w Tobie zasiedziałe zuo. Może sobie dokądś pójdzie.

XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo
hotelu, gdzie nie ma nic własnego." L. Ćwierczakiewiczowa"

> j.w.

Ilustracja powyżej.

> Jeśli wyzbędziesz się tego "czarodzieja" w Tobie, to zaczniesz mnie
> odbierać NORMALNIE, jak wiele osób tutaj i wszędzie.

Tia, dlatego ciągle masz jakieś wyrazy uwielbienia na grupach. Tak se to
tłumacz.
BTW Twoje przekonania są mi nawet często bliskie. Ale sposób w jaki je
serwujesz, jest nie do przyjęcia.

J.

www.kontestacja.com