Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 19 Jun 2017 00:11:37 GMT

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Ale nie ja byłem przyczyną rozdźwięku i wcale to a wcale nie czuję się
> winnym tej sytuacji. Tragedię przeżywają dzieci... Chociaż pewnie nie
> zdają sobie do końca sprawy z konsekwencji tego co się stało.
> A ja czuję wreszcie po latach wspaniałą lekkość bytu. W zamian za oddani
> i gotowość do największych poświęceń byłem oszukiwany i lekceważony. I
> nie chciałem tego dostrzec bo bałem się, że zostanę porzucony i żadna
> inna kobieta mnie nie zechce. Ta dla której odszedłem od pierwszej
> rodziny mną gardziła i wykorzystywała moje seksualne uzależnienie od
> [...]

Nie rób z siebie męczennika, co? Oplatanie tych wszystkich pierdół o
seksualnej inicjacji dzieci z rodzicami nie jest zdrowe, delikatnie mówiąc.
O pedofilię Cię nie posądzam jednak, bo Ty po prostu jesteś mocno
szajbnięty - więc nie ma co się dziwić, że rodzinnie zostałeś spuszczony.
Dzieci nie powinny mieć takiego tatusia, sorry.
Wiesz, co sądzę? Że Ty po prostu masz nie po kolei. To nie Twoja wina, ale
i nikt nie ma obowiązku tego znosić. Szczególnie dzieci/wnuki. Żona
teoretycznie może i znosić powinna (w zdrowiu i chorobie, oraz ze cię nie
opuszczę), ale ze względu na dobro dzieci i wnucząt zrobiła co do niej
należy i Cię odizolowała. Bo szkodzisz. I tyle. Weź d... w troki i zarzuć
te swoje pierdoły i po...ne postępowanie i postaraj się odzyskać rodzinę.
Na ile jeszcze jest to możliwe - nie wiem. Przede wszystkim przestań pisać
w necie o intymnych szczegółach z życia swej rodziny, nawet jeśli są w
jakimkolwiek stopniu prawdziwe.
A wątpię.