Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.

Data: 2017-06-24 23:12:21
Temat: Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
news:oim9ep$od5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Nie muszę się wczuwać, ja WIEM jak zareagowałbym. Ale nie dane mi było
> do tego doprowadzić gdyż córka zniknęła natychmiast po tym jak złożyła
> zeznania a Teresa M. odpowiedziała "nie" na moją pojednawczą propozycję
> i zajęła się rozmową z towarzyszącymi jej osobami. A okazywanie uczuć
> musi być obustronne i musi mu towarzyszyć wzajemny szacunek. Jezeli ktoś
> tego nie potrafi w wieku 66 lat - tyle ma Teresa M. - to już się tego
> nie nauczy.

OK. Zachowujesz się trochę...nerowowo. Jak myślę- to po prostu brak
porozumienia między nami. Jeśli pozwolisz- zostawię tylko to jedno- nie bez
powodu, jak się pewno domyślasz. Oczywiście- nie jest moją intencją być
wobec Ciebie złośliwym czy też Cię osądzać- o co mnie cały czas tu
podejrzewasz. Jeśli pozwolisz- powtórzę swoje pytanie- bo przecież na nie
nie odpowiedziałeś- ani trochę:
[...]

Odpowiedziałeś kompletnie nie na temat. Odpowiedź: "Nie muszę się wczuwać,
ja WIEM jak zareagowałbym." jest odpowiedzią na NIEZADANE przeze mnie
pytanie: co byś zrobił w takiej sytuacji? To nie ma dla mnie znaczenia- i
odpowiedź pochodzi z obszaru "ja myślę". To jest grupa z psychologią w
nazwie- zostawmy kognitywne rozumowanie. Pytanie było wyraźnie o Twoje
odczucia, emocje. O to, czy byś się z nimi potrafił poczuć. Możesz
odpowiedzieć?

--
Chiron