Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Zakaz, mutacje i wychowanie. Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.
Date: Sat, 24 Jun 2017 23:12:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 68
Message-ID: <oimkjn$e85$1@node1.news.atman.pl>
References: <oi5kst$9gp$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<59465a98$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<oi5me8$av3$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<59466c6e$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<oi5tgj$fpi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5946e28b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<oi6rgt$3ou$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<594716b8$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<oihvia$92l$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oiiner$vr6$1@node2.news.atman.pl>
<oikpsb$nip$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oikv5i$18n$1@node2.news.atman.pl>
<oil6sh$dn$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oil7f4$8tu$1@node2.news.atman.pl>
<oilc46$4tp$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oilt01$mno$1@node1.news.atman.pl>
<oim9ep$od5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: staticline-31-182-193-53.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1498338743 14597 31.182.193.53 (24 Jun 2017 21:12:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 21:12:23 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:738851
Ukryj nagłówki


Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
news:oim9ep$od5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Chiron pisze:
>> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
>> news:oilc46$4tp$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>>> Chiron pisze:
>
>>>> Problem polega na tym, że to przecież proste. Jak się poczułem w
>>>> danej sytuacji? Jak sie poczułem będąc z kimś? To wszystko jest
>>>> proste - jak człowiek ma dostęp do swoich uczuć. Ty - w moim
>>>> głębokim przekonaniu - nie masz wcale. I choćby tylko to jedno o
>>>> tym przecież świadczy. No a jak nie masz - to jakiekolwiek
>>>> teorie na temat ludzi, zachowań społecznych, etc- są w y ł ą c z
>>>> n i e zracjonalizowanymi przemyśleniami - nic nie wartymi.
>
>>> Widać z twoich, słów, że żal ci dupę ściska, że to nie ty jako
>>> pierwszy objaśniasz tajniki ludzkich zachowan. Najchętniej
>>> zepchnąłbyś mnie ze szczytu na który się wspiąłem. Kręcisz i
>>> kręcisz jak tylko możesz. Po raz kolejny jesteś nieuczciwy.
>
>> Leo - przesadzasz ostro. Swoje niezrozumienie nazywasz moją
>> nieuczciwością. I nie odpowiadasz na to, o co pytam. Chyba, że
>> napiszesz, że tego po prostu nie rozumiesz - spytam raz jeszcze -
>> postaram się maksymalnie uprościć: Wyobraź sobie, że po rozprawie
>> sądowej ostatnio udało Ci się zaprosić żonę i córkę do kawiarni.
>> Usiedliście koło siebie - Ty po środku. Czujesz ich zapach, dotyk,
>> słyszysz dźwięk ich słów. Czy potrafisz określić swoje uczucia,
>> emocje - towarzyszące spotkaniu z Twoją córką i żoną? Dasz radę się W
>> C Z U Ć w taką rolę? To ważne IMO pytanie - dasz radę odpowiedzieć,
>> czy nie wiesz, o co pytam?
>
> Nie muszę się wczuwać, ja WIEM jak zareagowałbym. Ale nie dane mi było
> do tego doprowadzić gdyż córka zniknęła natychmiast po tym jak złożyła
> zeznania a Teresa M. odpowiedziała "nie" na moją pojednawczą propozycję
> i zajęła się rozmową z towarzyszącymi jej osobami. A okazywanie uczuć
> musi być obustronne i musi mu towarzyszyć wzajemny szacunek. Jezeli ktoś
> tego nie potrafi w wieku 66 lat - tyle ma Teresa M. - to już się tego
> nie nauczy.
>

OK. Zachowujesz się trochę...nerowowo. Jak myślę- to po prostu brak
porozumienia między nami. Jeśli pozwolisz- zostawię tylko to jedno- nie bez
powodu, jak się pewno domyślasz. Oczywiście- nie jest moją intencją być
wobec Ciebie złośliwym czy też Cię osądzać- o co mnie cały czas tu
podejrzewasz. Jeśli pozwolisz- powtórzę swoje pytanie- bo przecież na nie
nie odpowiedziałeś- ani trochę:
Wyobraź sobie, że po rozprawie sądowej ostatnio udało Ci się zaprosić żonę i
córkę do kawiarni.
Usiedliście koło siebie - Ty po środku. Czujesz ich zapach, dotyk, słyszysz
dźwięk ich słów. Czy potrafisz określić swoje uczucia,
emocje - towarzyszące spotkaniu z Twoją córką i żoną? Dasz radę się W C Z U
Ć w taką rolę? To ważne IMO pytanie - dasz radę odpowiedzieć,
czy nie wiesz, o co pytam?



Odpowiedziałeś kompletnie nie na temat. Odpowiedź: "Nie muszę się wczuwać,
ja WIEM jak zareagowałbym." jest odpowiedzią na NIEZADANE przeze mnie
pytanie: co byś zrobił w takiej sytuacji? To nie ma dla mnie znaczenia- i
odpowiedź pochodzi z obszaru "ja myślę". To jest grupa z psychologią w
nazwie- zostawmy kognitywne rozumowanie. Pytanie było wyraźnie o Twoje
odczucia, emocje. O to, czy byś się z nimi potrafił poczuć. Możesz
odpowiedzieć?

--
Chiron

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
24.06 LeoTar Gnostyk
25.06 Chiron
25.06 LeoTar Gnostyk
26.06 Chiron
26.06 Chiron
26.06 LeoTar Gnostyk
26.06 LeoTar Gnostyk
28.06 Chiron
28.06 LeoTar Gnostyk
28.06 pinokio
28.06 LeoTar Gnostyk
28.06 Chiron
28.06 LeoTar Gnostyk
28.06 pinokio
29.06 LeoTar Gnostyk
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6