Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zakaz, mutacje i wychowanie.
Date: Fri, 23 Jun 2017 04:48:40 +0200

XL pisze:
> [...]

>>> Wystarczy. Sam rozdźwięk z najbliższymi osobami - toż to
>>> tragedia.

> Nie rób z siebie męczennika, co? Oplatanie tych wszystkich pierdół o
> seksualnej inicjacji dzieci z rodzicami nie jest zdrowe, delikatnie
> mówiąc. O pedofilię Cię nie posądzam jednak, bo Ty po prostu jesteś
> mocno szajbnięty - więc nie ma co się dziwić, że rodzinnie zostałeś
> spuszczony. Dzieci nie powinny mieć takiego tatusia, sorry. Wiesz, co
> sądzę? Że Ty po prostu masz nie po kolei. To nie Twoja wina, ale i
> nikt nie ma obowiązku tego znosić. Szczególnie dzieci/wnuki.

Przyjrzyj się XL swojej manipulacji i próbom przepychania na mnie
poczucia winy. Takie niby nie ale jednak...:-)

> Żona teoretycznie może i znosić powinna (w zdrowiu i chorobie, oraz
> ze cię nie opuszczę), ale ze względu na dobro dzieci i wnucząt
> zrobiła co do niej należy i Cię odizolowała.

A jednak... :-)

> Bo szkodzisz. I tyle.

A jednak... się nie mylę co do wszechwspółpracy i wszechspisku jajników
w osaczaniu mężczyzny, który ukazuje babski fałsz i obłudę.

> Weź d... w troki i zarzuć te swoje pierdoły i po...ne postępowanie i
> postaraj się odzyskać rodzinę. Na ile jeszcze jest to możliwe - nie
> wiem.

Ja wykazałem już wystarczająco dużo dobrej woli, ale wszystko odbija się
niczym groch od ściany, więc i moja cierpliwość ma swoje granice. Czekam
teraz na propozycje drugiej strony. Jeżeli wykaże gotowość do ustępstw
to możemy wrócić do stołu rokowań - ja wszelkie możliwe ustępstwa
poczyniłem.

> Przede wszystkim przestań pisać w necie o intymnych szczegółach z
> życia swej rodziny, nawet jeśli są w jakimkolwiek stopniu prawdziwe.

Kolejna próba narzucenia wizji świata widzianego wyłącznie oczami
kobiety bez próby poszukiwania wspólnych celów. Jesteś jak beton XL ale
i beton kruszeje na skutek oddziaływania środowiska. A co do publicznego
pisania o życiu intymnym mojej rodziny to mam niezbywalne prawo
przedstawiania go tak jak je ja widzę jeżeli dostrzegam nieprawidłowości
po to by porównać własne doświadczenie z doświadczeniami innych.
Dyskusja publiczna nad patologiami to niezbędny element składowy procesu
naprawczego tego co jest wadliwe.

> A wątpię.

Masz pełne prawo myśleć inaczej ale musisz się liczyć z konsekwencjami
niechęci do ugody i współdziałania z mężczyzną. Chyba, że Twój chłop to
tylko kalesony i jesteś zadowolona ze sprawowania nad nim pełnej władzy.
Jeżeli wystarcza Ci to satysfakcjonującego życia to ja nie zamierzam
tego zmieniać i tego samego (nie wtrącania się) oczekuję od Ciebie. Bo
to moje życie i moja odpowiedzialność za nie.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin