Re: Zupa Szczawiowa

Data: 2013-07-10 14:18:44
Temat: Re: Zupa Szczawiowa
Od: k...@g...pl

W dniu środa, 10 lipca 2013 13:14:17 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
Robiłem toto z pamięci: do tego jajco na twardo, lubczyk, na chłodno, na ciepło
próbowałem, i za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie
uzyskać. Macie jakieś pomysły ??

leczyc! do tego jeszcze rabarbar... samo zdrowie?!

> Ci Ty pleciesz, ileż razy w roku je się zupę szczawiową. To już prędzej
>
> szpinakiem można się załatwić, ale to też jeśli ktoś jadłby codziennie.

panie w Twoim wieku szczawui i rabarbaru, a takze platkow owsianych nie powinny nawet
ogladac. o jedzeniu tego nie wspomne. z powodu zagrozenia osteoporoza. jasne ze
zalezy jak duzo sie tego spozywa... ale