Re: Zupa Szczawiowa

Data: 2013-07-10 15:26:14
Temat: Re: Zupa Szczawiowa
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 10 Jul 2013 05:18:44 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
Robiłem toto z pamięci: do tego jajco na twardo, lubczyk, na chłodno, na ciepło
próbowałem, i za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie
uzyskać. Macie jakieś pomysły ??

leczyc! do tego jeszcze rabarbar... samo zdrowie?!

> panie w Twoim wieku szczawui i rabarbaru, a takze platkow owsianych nie powinny
nawet ogladac. o jedzeniu tego nie wspomne. z powodu zagrozenia osteoporoza. jasne ze
zalezy jak duzo sie tego spozywa... ale

Ogólnie może i racja, ale ja i osteoporoza? - raczysz żartować. W mojej
rodzinie żadna kobieta tego nie miała, nie ma skłonności genetycznie.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,