Re: Zupki z torebki.

Data: 2015-02-16 12:54:49
Temat: Re: Zupki z torebki.
Od: k...@g...com

W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 12:21:47 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> To była jakaś wyższa półka torebek, czy zwykła "chińska zupka"? Jeśli ta
> ostatnia to polecam przeczytać skład...
>
> --
> Borys Pogoreło
> borys(#)leszno,edu,pl

Wyglądała na zwykłą. Jakiś profesor od jedzenia omówił skład zupy z torebki. I nic
tam nie znalazł takiego co może zaszkodzić. Kiedyś była na kuchni dyskusja o chlebie.
I że w gotowych mieszankach to "chemia jest" jacyś idioci pisali. Oni to z mąki robią
bez chemii. Miałem opakowanie takiej mieszanki i faktycznie oprócz maki, soli,
suszonych drożdży, suszonych pomidorów i jeszcze kilku naturalnych składników jest E
cośtam. To do tej chemii mieli zastrzeżenia. Czytam a to E to antyzbrylacz taki sam
jak w zwykłej mące.