Re: Zwarzona masa

From: Magdalena Bassett <m...@w...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zwarzona masa
Date: Thu, 01 Feb 2001 10:36:30 -0800

Czy mowa o masie do przekladania tortow? Czy o masie z ktorej sie piecze
ciasto? Jesli ta pierwsza, to ja robie tak:
Na parze ubijam jajka z cukrem. W mikserze miksuje maslo i dodaje do
niego po jednej lyzce masy jajkowej ciagle miksujac na wolnych obrotach.
Gdy dojde prawie do dna masy jajkowej, ale nie calkiem, przestaje. Jesli
mi sie zwarzy, to zaczynam w nastepnej misce z mala isloscia masla i do
tego masla dodaje zwarzona mase, ktora sie wygladza.
Magdalena Bassett