Re: Życie się dłuży

Date: Fri, 11 Mar 2016 21:12:19 +0100
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Życie się dłuży

Dnia 2016-03-11 20:40, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A gdzie tam, ja po prostu poszerzam sobie horyzonty.
> A pinokio sobie wybierze co zechce.

Dokładnie.
Przecież ani Ty go zmusisz, ani sam się zmusi, bo inni go muszą.

> Ja się jeszcze zastanawiam, czy to przypadkiem nie jest wina mycia w
> zmywarce. Bo od tamtego czasu, to ja mam trzeci zakwas, każdy na innej mące.
> Ostatni właśnie z ręcznie mytego i wyparzanego słoika. Na razie podglądamy i
> czekamy, co wyjdzie.

Hm...
Miskę po cieście nieraz myłam w zmywarce (jak mi się nie chciało jej do
wysuszenia i skrobania na sucho zostawiać) - nic się nie działo. Słoik
po zakwasie też od czasu do czasu myłam (w zmywarce właśnie) - nic się
nie działo. U mnie to chyba mąka jakaś dziwna zabiła proces "psucia
mąki". Wróciłam do sprawdzonego (acz nie wprost ze młyna) źródła i na
razie pracuje.

> BTW, piekę raz na tydzień trzy półmetrowe bochenki...

Jest branie. Ja raczej wagowo mogę się mierzyć: jednorazowo wychodzi mi
4-4,2kg rzadziej niż co tydzień (rodzina niechlebowa)

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]