Re: Żylaki powrózka nasiennego

From: "Michal" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Żylaki powrózka nasiennego
Date: Sun, 24 Oct 2004 20:23:19 +0200

"Adam Janiak" <j...@c...pl> wrote in message
news:clg22r$j9g$1@inews.gazeta.pl...
[...]
> liczba powikłań w postaci nawrotu jest podobna, chociaż wydaje mi się, że
> uwidocznienie wszystkich gałęzi żyły jądrowej, które należy podwiązać,
> jest łatwiejsze w metodzie klasycznej, ryzyko zakażenia rany większe w
> klasycznej, metodzie laparoskopowej towarzyszą typowe powikłania
> poinsuflacyjne, czyli po napełnieniu jamy ciała dwutlenkiem węgla

Witam.
Jak juz napisalem w odpowiedzi na glowny post, mialem operacje wykonywana
metoda laparoskopowa. Moglbys szerzej opisac te typowe powiklania
poinsuflacyjne?

Poza tym po tej operacji boli mnie cos pod lewym obojczykiem. Raz na jakis
czas odczuwam bardzo mocne klucie, w rytmie pracy serca. Bol mija gdy sie
poloze na kilka minut. Lekarz powiedzial mi ze to po narkozie i po lezeniu w
lozku na plecach, ale od dwoch dni juz chodze, spie tez na boku a ten bol
nie mija (moze mniejsza jest tylko czestotliwosc). Nie mam pojecia co to
moze byc i czy isc z tym do jakiegos lekarza.

Pozdrawiam
Michal.