Re: co na jęczmień ?

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: co na jęczmień ?
Date: Mon, 27 Oct 2003 23:13:11 +0100
<bne1a0$3p6$1@inews.gazeta.pl> <bne5cb$22f$1@news.onet.pl>
<bne85k$lp8$1@inews.gazeta.pl> <bneabd$equ$1@news.onet.pl>
<bnemko$34c$1@inews.gazeta.pl> <bnepbi$mut$1@news.onet.pl>
<bng5ju$jd7$1@inews.gazeta.pl> <bngdpn$klj$1@news.onet.pl>
<bngseb$o49$1@inews.gazeta.pl> <bnh7p8$j27$1@news.onet.pl>
<bnh8mt$4v7$1@inews.gazeta.pl> <bnh9og$rqm$1@news.onet.pl>
<bnhcct$hel$1@inews.gazeta.pl> <bnherm$k61$1@news.onet.pl>
<bnhh97$2fd$1@inews.gazeta.pl> <bnhitp$6jt$1@news.onet.pl>
<bnhk6p$9hj$1@inews.gazeta.pl> <bniomp$9m0$1@news.onet.pl>
<bnjnoh$c0c$1@inews.gazeta.pl> <bnjr5k$3hi$1@news.onet.pl>
<bnjuu4$7dh$1@inews.gazeta.pl> <bnk3av$q75$1@news.onet.pl>

> wszystkie

> Niczego Ci nie sugerowałem. To była moja opinia.

Sugerowales i powiedziales. Dokladnie to co stoi powyzej: cytuje: "Ty stoisz
na strazy przyjetych w naszym kraju procedur medycznych". A ja Ci ponownie
twierdze, ze ze nie na strazy przyjetych w naszym kraju, tylko
ogolnieswiatowych zalecen najepszych okulistow przyjete przez wszystkie
Towarzystwa Okulistyczne na swiecie. A to juz nie jest Twoja opinia, tylko
wkladanie w moje usta tego, co nie powiedzialem.

> prawdą -

> Nic Ci nie próbuję wmówić. Powiedziałem tylko, że z Twoich wypowiedzi to
> wynika i to podtrzymuję. W całej długiej dyskusji nie wspomniałeś ani
słowa
> o tym, że antybiotyki mają skutki uboczne, a moją w tym względzie opinię
> bardzo ostro krytykujesz.

Bo nie byla mowa o skutkach ubocznych, tylko o efekcie dzialania na
konkretne schorzenie. Nie mieszaj. A Twoja opinie krytykuje coraz mocniej,
bo im dalej piszesz, tym bardziej jestem przekonany, ze nie bardzo sie na
tym znasz.

> Nigdzie, tak silnego określenia na to konkretne dawkowanie nie użyłem.
> Powiedziałem tylko, że według mnie to jest zbędne, a pewnym stopniu
również
> szkodliwe. W końcu to jest lekarstwo i jak każde lekarstwo, po pierwsze,
coś
> kosztuje, a po drugie ma choćby w najmniejszym stopniu skutki uboczne - na
> przykład może wystąpić uczulenie, w zależności od wcześniejszego zażywania
> antybiotyków i długości terapii zwiększa się ryzyko grzybicy czy
> uodpornienia się bakterii. Pomijam to wszystko, co już powiedziałem o
> [...]

Andrzej - nigdy nie powstanie grzybica lub uodpornienie po tych dawkach,
ktore podalem. Ty stale patrzysz na ATB miejscowy jak na ogolny i
argumentujesz grubym kalibrem. Ja nie przecze, ze kazdy lek ma dzialania
uboczne. Nie przecze, ze DLUGODOBE podawanie ATB, a zwlaszcza jeszcze ich
kombinacji wywola grzybice. Ja nie przecze, ze isteniej ryzyko oslabienia
ukladu odpornosciowego. Ale na Boga !!! Nie po malych dawkach miejscowych
przez kilka dni. Czy to do Ciebie dociera? Naczytales sie czegos , ale nie
potrafisz przelozyc tego na konkretna chorobe i ocenic waznosc tego, co bylo
napisane. Wiec nie dziw sie, ze im dalej tak piszesz, tym bardziej
irytujesz.

> Czy Ty mi podałeś jakiekolwiek wyniki badań klinicznych, na poparcie tezy,
> że podawanie antybiotyku miejscowo w przypadku jęczmienia jest sensowne?
> Jeśli nie to, dlaczego żądasz ode mnie, żebym ja Ci je podał?

Czy mam Ci po raz trzeci podac strony do literatury
fachowej????????????????????? 2x juz podalem.
Czy uwazasz, ze jezeli ktos pisze ksiazke - podrecznik dla specjalistow,
ktory jest "biblia" wszystkich okulistow na SWIECIE to wymysla sobie bez
oparcia sie o dlugoletnie badania kliniczne???????
I ja niczego nie zadam, chcialem tylko byc podparl swoje twierdzenia w
oparciu o cos nieulotnego, tak jak ja Ci to podalem. Wiec badz tak dobry,
kolejny raz wzywam Cie, bys czytal co sie do Ciebie.

> Nie, nie tym się różnimy. Różnimy się tym, że ja nie neguję Twoje postawy,
> Ty mnie cały czas próbujesz zakrzyczeć. To już nie jest dyskusja tylko
> kłótnią.
> Pozdrawiam, andrzej

Skoro odbierasz merytoryczna dyskusje jako klotnie to przykro mi bardzo.
Prawda jest, ze w tej dyskusji brakuje mi dowodow z Twojej strony, ale coz,
tak bywa, ze nie zawsze oponent ma je w reku.
Skoro ich nie masz, lub z jakiegokolwiek powodu nie chcesz ich przedstawic
mysle, ze dalsza dyskusja nie ma sensu. Szkoda, bo myslalem, ze bedziemy
mogli wspolnie przeanalizowac udokumentowane racje.

pozdrawiam

casus