Re: czeste oddawanie moczu i kalu

Data: 2007-08-06 21:10:42
Temat: Re: czeste oddawanie moczu i kalu
Od: "DEM<>N" <7...@j...com>

Użytkownik "bajt" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:f9810g$nm5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Niby tak, ale dlaczego tak szybko? wydaje się że w moim przypadku jedzenie
> naprawdę nie ma sensu, bo wszystko przelatuje, a chudy jestem jak patyk
> Nie, to nie biegunki

> 2 x nie, ani też nie pije alkoholu

no to należałoby pójść do diabetologa i endokrynologa, sprawdzić u ciebie stan
cukrów oraz gruczoły wydzielania wew. (tarczycę, nadnercza itd.), oczywiście
wiąże się to z badaniami krwi... jest też jakieś prawdopodobieństwo, że to może
być na tle nerwowym i psychosomatycznym, ale bez badań i wywiadu trudno tu
cokolwiek stwierdzić, bo to zakrawa na wróżby...