Re: czy mozna mrozic wątróbkę drobiową?

Data: 2004-02-03 10:36:08
Temat: Re: czy mozna mrozic wątróbkę drobiową?
Od: "JerzyN" <N...@m...pl>

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bvnqch$ak$1@absinth.dialog.net.pl...

> nie prosiłam o rade gdzie wrzucic i czy wyrzuci tylko pytałam o
knkretną

Masz rację, niepotrzebnie sie zagalopowałem (ale odniosłem wrażenie, że
potem będziesz chciała ja zjeść), wybacz. Ale być może jeszcze będziesz
miała okazje zadać to pytanie.
;-)

> sprawe wiec takie uwagi prosze zachowac dla siebie

Zapamiętam to sobie i ten ton również.
Swoją drogą skoro pytasz na publicznej grupie to licz się z różnymi
odpowiedziami.
Miałem powód przypuszczać, że nie znasz odpowiedzi skoro pytasz.
Prawidłowa odpowiedź na twoje pytanie brzmi: MOŻNA.
Tylko nadal nie wiem po co?
:-)))

Dowiedz się, ze:
mrożenie spełnia swoją rolę tylko wówczas, gdy jest przeprowadzone
bardzo szybko szczególnie w zakresie temperatur od -2 do -5oC, co
zapobiega tworzeniu się dużych kryształów lodu niszczących ściany
komórek oraz lodu międzykomórkowego wpływającego ujemnie na strukturę
produktu.

Drobiowa wątróbka jest bardzo delikatna i jeśli masz kiepska lodówkę to
po rozmrożeniu otrzymasz galaretowatą masę. Można mrozić wątróbkę z
dużych zwierząt bo jest bardziej odporna.

Ja nie mrożę wątróbki drobiowej mimo iż mam dobrą lodówkę.
A dlaczego? odpowiedzi udzielę jedynie na konkretne pytanie.
;-)

Pozdrawiam, Jerzy