Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

Data: 2015-12-01 18:21:25
Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
news:op.x8y4m6ocmtaby1@tncap.home...

> I nawet nie trzeba robiż zapasów - plecam :)

Nie wiem co pijesz ani co wąchasz ale Ci się palce od tego plączą...
Zmniejsz dawki bo się jeszcze otrujesz!

Wracając do meritum: podejrzewałem, że XLka nie wie co to
blanszowanie bo sugerowała, że pomaga ono na kryształy
jakie tworzą się w czasie zamrażania warzyw. Dotarło teraz? :-)
O kryształach lodu bowiem i o zmianie szybkości gotowania
do miękkości rozmawialiśmy z Ewą a nie o zmianie koloru...
XL-ka wyskoczyła z blanszowaniem które, owszem, wpływa na kolor
warzyw ale nie chroni ich przed mechanicznym "rozpapraniem"
komórek i zmiany ich struktury wewnętrznej w czasie zamarzania.
A o tym rozmawialiśmy z Ewą, jesli nie zauważyłeś, Trefnisiu...