Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

Data: 2015-12-01 22:46:21
Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: "yapann" <y...@o...pl>

kieedyś przetrzymałam sok, zadeklarowany jako krótkotrwały, marchwiowy,
długo poza jego datę trwałości - CHYBA był to Cymes. Po n tygodniach (w
lodówce) - po otwarciu delikwenta - z butelkli..... wypadła.. pomarańczowa
kula :)))
ten niby świeży sok z marchwii musiał chyba zawierać jakieś substancję
zagęszczające czy żelujące czy inne, które z czasem 'popracowały' i
utworzyły z cieczy taki dziwny twór

Sok marchwiowy z marchwii raczej sie inaczej degenruje z czasem stania -
rozwarwstwia, traci kolor c zy coś - a nie zamienia w żelowy transformers :p

Z definicji nie mam zbytnio zaufania do masówy.

> [...]
usty-i-marchwi-Full

> ...ale i inna, w miarę obiektywna wykładnia do tego, też jest dostępna:
>
> "Sok z kiszonej kapusty i inne świeże soki Cymes można kupić w sklepach
> spożywczych w specjalnie wydzielonych lodówkach. Jedna butelka zawierająca
> 250 mililitrów soku z kiszonej kapusty kosztuje 2,30-2,50 złotych.
> Świeże soki Cymes zostały nagrodzone Laurem Konsumenta 2008 jako
> najpopularniejszy produkt na polskim rynku w kategorii ?świeże soki?."
>
> http://gieldaspozywcza.pl/Wiadomo%C5%9Bci/Sok-z-kisz
onej-kapusty-Wzmocnij-organizm-zadbaj-o-sylwetk%C4%9
9-1232.html
> --
> XL
> 2005 - Islam ekspansywny: