Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

Data: 2015-12-01 23:32:24
Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 1 Dec 2015 22:46:21 +0100, yapann napisał(a):

> kieedyś przetrzymałam sok, zadeklarowany jako krótkotrwały, marchwiowy,
> długo poza jego datę trwałości - CHYBA był to Cymes. Po n tygodniach (w
> lodówce) - po otwarciu delikwenta - z butelkli..... wypadła.. pomarańczowa
> kula :)))
> ten niby świeży sok z marchwii musiał chyba zawierać jakieś substancję
> zagęszczające czy żelujące czy inne, które z czasem 'popracowały' i
> utworzyły z cieczy taki dziwny twór
>
> Sok marchwiowy z marchwii raczej sie inaczej degenruje z czasem stania -
> rozwarwstwia, traci kolor c zy coś - a nie zamienia w żelowy transformers :p

:-O
:-O
:-O

Szczerze powiem, że jakoś nigdy nie miałam ochoty kupować innej marki soku
marchwiowego, niż Marwit. Oni byli pierwsi na rynku i z nimi już pozostanę,
oczyw, hoć oczywiście klientka ze mnie dla nich żadna, ale zawsze.
Sok ten zachowuje jakość idealnie zgodnie z oznaczeniem na opakowaniu - po
czym, jak Pan Bóg przykazał, fermentuje sobie w butelce, tak jak stać się
powinno z każdym sokiem ze ŚWIEŻYCH warzyw/owoców.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny: